اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک ماه آینده؛

«مصاحبه با شیطان» به بازار کتاب عرضه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر خانه ادبیات حوزه هنری اصفهان گفت: طی یک ماه آینده به همت حوزه هنری کتابی با عنوان "مصاحبه با شیطان" که با روشی نوین و جذاب به بیان راه‌های شناخت شیطان، طریقه نفوذ او و راهکارهای مقابله با آن می‌پردازد به بازار کتاب عرضه می‌شود.

«مصاحبه با شیطان» به بازار کتاب عرضه می‌شود
غلامحسین مردانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تاکنون کتاب‌های زیادی درباره شیطان‌شناسی به چاپ رسیده که به دلیل اینکه سرشار از عبارات عربی است درک اغلب آنها برای نسل جوان سخت است، در نتیجه جوان‌ها رغبت چندانی به خواندن آنها ندارند.
وی افزود: اما این کتاب مصاحبه‌ای خیالی با شیطان است که توسط فاطیما فاطری نگاشته شده و نویسنده در گفت‌‌وگویی خیالی با شیطان از ابتدای حضور شیطان در عالم و سجده نکردن او به حضرت آدم تا گونه‌های مختلف شیطان‌شناسی امروزی را مطرح می‌کند.
مدیر خانه ادبیات حوزه هنری اصفهان به دیگر آثار در حال توحید این مرکز اشاره و تصریح کرد: کتابی درباره شناخت گونه‌های مختلف ژانر (انواع ادبی) اثر ژان فرو و از انتشارات معتبر «راتلج» توسط لیلا‌سادات میرصفیان ترجمه شده که به زودی منتشر می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین دو رمان با موضوع دفاع مقدس از انتشارات حوزه هنری آماده چاپ است که یکی «گل دقیقه نود» نوشته بهزاد دانشگر و  دیگری «آن روز که نره گاو آسمانی را بشکستیم» نوشته مرضیه گلاب‌گیر است.
مردانیان در ادامه بیان داشت: گلاب‌گیر مسئول جلسات داستان حوزه هنری است که از وی به خاطر کتاب چهار جلدی و کودکانه "قصه‌های اشی" به دلیل محتوا، تصویرگری و طرح جلد در مرحله استانی همایش تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب تقدیر شد و پیش از این نیز از یکی از جلدهای این کتاب در جایزه ادبی اصفهان تقدیر شده بود.
وی با بیان اینکه حوزه هنری کتابی آماده چاپ دارد که قرار است از سال آینده جزو منابع کارشناسی ارشد قرار بگیرد، گفت: این کتاب با عنوان «چرا هنرمندان فقیرند» نوشته هانس ابین و با ترجمه حمید‌رضا شش‌جوانی است که طی یک ماه آینده به چاپ می‌رسد.
مدیر خانه ادبیات حوزه هنری اضافه کرد: این کتاب به بحث درباره اقتصاد هنر و بررسی عوامل ضعف اقتصادی صنعت هنر و هنرمندان می‌پردازد که به ویژه در کشور ما پرداخت به آن امری جدی است.
مردانیان همچنین تاکید کرد: مجموعه شعر «من از پرواز بهشت پرتاب شدم» که سروده‌های عابد کریمی را در بر می‌گیرد شعرهایی از دفاع مقدس است که به تازگی توسط حوزه هنری انتشار یافته است.
به گزارش فارس، خانه ادبیات حوزه هنری اصفهان دارای سه کانون ترانه، آفرینش داستان و آفرینش شعر است و هر هفته برنامه داستان‌خوانی به همراه نقد و بررسی در آن برگزار می‌شود و در پایان هر ماه نیز ویژه برنامه عصری با داستان برگزار می‌شود که حضور در آن برای عموم آزاد است.
همچنین گزارش فارس حاکی است در بهمن‌ماه سال جاری نخستین همایش داستان کوتاه با موضوع اصفهان و با نام چهارباغ _ روایت اصفهان در چهار زمینه فرهنگی، مذهبی، تاریخی و انقلاب و دفاع مقدس توسط خانه ادبیات حوزه هنری برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی خیابان آبشار، پارک ایثارگران، خانه هنرمندان مراجعه و یا با شماره 6624300 تماس بگیرند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول