اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طراحی و محیط شهری شهرداری مشهد:

کتاب آثار برگزیده مسابقه مبلمان شهری مشهد رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد گفت: آثار برگزیده و طرح‌های منتخب مسابقه مبلمان شهری مشهد در قالب کتاب منتشر می‌شود.

کتاب آثار برگزیده مسابقه مبلمان شهری مشهد رونمایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، حسین برلیانی اظهار داشت: تهیه و تدوین کتاب آثار برگزیدگان مسابقه مبلمان شهری مشهد، فرصت ارزشمندی برای جامعه مهندسان در جهت اطلاع رسانی دقیق و استفاده از تجربه سایر متخصصان است.
مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد برگزاری مسابقه مبلمان شهری مشهد را به صورت کشوری در تابستان امسال مورد توجه قرار داد و ادامه داد: بالغ بر 220 اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال که انتخاب طرح‌های برتر بر اساس موضوع و به صورت یک مرحله‌ای انجام شد.
برلیانی با اشاره به اینکه این کتاب به سه فصل مجزا تقسیم‌بندی شده است، اذعان داشت: در فصل اول این کتاب روند برگزاری مسابقه شامل شرایط معنایی و فنی آثار، نحوه اطلاع رسانی فراخوان، ارائه آمار تفکیکی ثبت‌نام‌کنندگان( برحسب تخصص و پراگندگی جغرافیایی) و تعداد آثار راه‌یافته به مرحله قضاوت درج شده است.
وی هدف از برگزاری این مسابقه را بهبود خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) و جذب توریست و گردشگر عنوان کرد.
مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد افزود: طراحی آبخوری، باجه تلفن، پارکینگ دوچرخه و موتور، تابلوهای اطلاع رسانی مسیرهای شهری سیستم روشنایی، سطل زباله، کیوسک مطبوعات، گلجای، و نشیمن‌گاه 9 موضوعی است که با هماهنگی کمیسیون فنی و عمران و شورای اسلامی شهر مشهد، به مسابقه گذاشته شده بود.
برلیانی ویژگی‌های عمده مبلمان شهری را ارتباط مستقیم با توده مردم و تاثیرگذاری بر سیما و منظر شهر دانست.
وی افزود: توجه به گستردگی تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی (زائران و مجاوران) در حوزه مرکزی و اطراف حریم رضوی، پیروی از استانداردهای مبلمان شهری مشهد، هماهنگی با عناصر شهری شاخص در شهر مانند حرم مطهر امام رضا(ع)، آرامگاه فردوسی، موزه نادری و تاسیسات شهری موجود از جمله شرایطی بود که در گزینش طرح‌ها مدنظر قرار گرفته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول