اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور عرضه مستقیم محصولات انجام شد؛

معرفی کشاورزان فیروزکوهی به میادین میوه و تره‌بار تهران

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: کشاورزان برای عرضه مستقیم محصولات خود به میادین میوه و تره‌بار تهران معرفی شدند.

معرفی کشاورزان فیروزکوهی به میادین میوه و تره‌بار تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اسماعیل اسفندیار عصر امروز در جلسه کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی که با حضور درویش‏خضری رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه، حسینی رئیس آبفای شهری این شهرستان و مسئولان داخلی امور کشاورزی، آبیاری، مراتع و منابع طبیعی در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حاضران، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) را به شیعیان و عزاداران تسلیت گفت.
وی ادامه داد: برای مدیریت و سازمان‌دهی بیشتر بخش کشاورزی، کمیته‌هایی با عنوان کمیته آب، کشاورزی و منابع طبیعی هر 15 روز یک بار برگزار شد و ستادی نیز با عنوان ستاد بهره‌وری آب تشکیل شده تا به بررسی کارشناسانه این موضوع بپردازد.
معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: اگر کمیته‌ها بررسی و پیگیری‌های خود را از طریق ورود به مباحث کشاورزی، آب و منابع طبیعی به خوبی به ما اعلام نکنند، مجبور می‌شویم کمیته‌ها را خارج و تعطیل کنیم و بیشتر کارگروه‌ها را فعال سازیم تا برنامه‌ها به خوبی منعکس شود.
اسفندیار تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال چهار جلسه در کارگروه برگزار شد که جلسه نخست 9 مصوبه به همراه داشت که پنج مصوبه آن اجرایی شده و سه مصوبه آن در دست اقدام و یک مصوبه آن به علت تامین نشدن اعتبار اجرایی نشده است.
وی ادامه داد: همچنین جلسه دوم، هفت مصوبه داشت که پنج مصوبه آن اجرا شده و دو مصوبه آن که در زمینه آب بوده، در حال پیگیری است.
معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: همچنین جلسه سوم، هشت مصوبه به همراه داشت که سه مصوبه آن اجرا شده، سه مصوبه در دست اقدام است و دو مصوبه آن به علت تامین نشدن اعتبار اجرایی نشد.
اسفندیار اضافه کرد: در جلسه آخر نیز، شش مصوبه داشتیم که چهار مصوبه آن اجرا شده، یک مصوبه در دست اقدام بوده و یک مصوبه با توجه به نبودن کمیته آب اجرایی نشده است و در تلاشیم تا این مشکلات را در ستاد ارتقای بهره‌وری آب رفع کنیم.
وی تصریح کرد: 60 درصد از مصوبات تاکنون در این جلسات کارگروه اجرا شده، حدود 35 درصد از مصوبات در حال اجرا و پنج درصد از مصوبات اجرایی نشده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول