اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در هفته دولت سال آینده؛

کلنگ میدان میوه و تره‌بار نیشابور به زمین می‌خورد

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری نیشابور گفت: کلنگ عملیات اجرایی پروژه میدان میوه و تره‌بار نیشابور در هفته دولت سال آینده زده می‌شود.

کلنگ میدان میوه و تره‌بار نیشابور به زمین می‌خورد
محمدکاظم صادقی در ارتباط با اخبار متنوعی که درباره وضعیت نابسامان میدان میوه و تره‌بار نیشابور منتشر شده است، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: شهرداری در این پروژه به دلیل کمبود اعتبار وارد فاز اجرایی نمی‌شود و فقط با بخش خصوصی مشارکت و نظارت بر پروژه دارد.
صادقی افزود: زمین میدان میوه و تره‌بار جانمایی شده ‌است و چنانچه موافقت‌های مسکن و شهرسازی مبنی بر واگذاری این زمین برای احداث به شهرداری به انجام برسد بلافاصله شهرداری در اصلاحیه بودجه خود در دی‌ماه سال جاری برای تملک اراضی اعتبار می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از این مرحله طرح را باید به مشاور برای انجام مطالعات فاز یک و دو تقدیم کرد که این مطالعات توسط مشاور زمان می‌برد.
سرپرست شهرداری شهر نیشابور گفت: قبل از انجام مطالعات توسط مشاور و ارزیابی کامل از پروژه نمی‌توان هیچ‌گونه طرح و برنامه‌ای را به مردم قول داد.
صادقی تصریح کرد: پروژه میدان میوه و تره‌بار نیشابور یکی از کارهای اساسی و در اولویت برنامه‌های اجرایی شهرداری است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول