اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سردار مهدوی‌نژاد:

سخنان اوباما مضحک است / هجوم جنبش وال‌استریت به دولتمردان آمریکایی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) سخنان اوباما را مبنی بر پس دادن هواپیمای جاسوسی مضحک خواند و گفت: این سخنان نشان از فشار روانی بسیار بالا بر رهبران آمریکاست، آنان هرگز تصور چنین افتضاح امنیتی و اطلاعاتی را نمی‌کردند، زیرا اطلاع درستی از توان و قدرت ایران در زمینه الکترونیک نداشتند.

سخنان اوباما مضحک است / هجوم جنبش وال‌استریت به دولتمردان آمریکایی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در جلسه مسئولان سپاه علی بن ابیطالب(ع) اظهار داشت: اوباما با این سخنانش به تمام جامعه بین‌الملل نشان داد که با چه منطقی دارد کشور آمریکا را مدیریت می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیاری از مدیران ارشد نظامی آمریکا، اقدام این کشور را در حمله به عراق و افغانستان بی‌نتیجه دانسته‌اند، افزود: این اقدامات نشان از بی‌تدبیری و کم عقلی رهبران آمریکا دارد که بعد از چند سال حضور در این کشورها حالا باید مفتضحانه نیروهای خود را از عراق و قطعا در آینده از افغانستان بیرون ببرند.
وی افزود: ایجاد بحران برای کشورهای دیگر دامن آمریکا را گرفته است و امروز شاهد آن هستیم که جنبش وال استریت چگونه نظام سرمایه‌داری آمریکا را مورد هجوم و اعتراض قرار داده است.
مهدوی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب که مانند خورشیدی تابان جهان را به واسطه اندیشه‌های ناب خود نورانی کرده است، الگوی همه مستضعفان عالم است، اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران اسلامی خوب به شخصیت والا، ارزشمند و متعالی مقام معظم رهبری پی برده‌اند و می‌دانند که ایشان در قلوب مسلمانان جهان نفوذ دارد.
مهدوی‌نژاد ادامه داد: اینان باید بدانند که روز به روز بر محبوبیت و مقبولیت مقام معظم رهبری در جهان افزوده می‌شود و البته باید این را هم بدانند که رهبران آمریکا در بین ملت خودشان نیز جایگاهی نداشته و منفور شده‌اند.
وی با اشاره به حوادث فتنه 88 و حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: رهبری حکیمانه و مدبرانه ایشان با حمایت مستقیم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، موجب شد دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی علیه این نظام مقدس خنثی شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول