اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام عنوان کرد:

روسیاهی سازمان سیا در فاجعه پهپاد و دستگیری جاسوس آمریکایی

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام گفت: آنچه که اکنون بیش از هر چیز آمریکا و سازمان سیا را در نزد جهانیان خوار و ذلیل کرده ماجرای خفت‌بار به گروگان گرفتن پهپاد و جاسوس آمریکایی توسط جوانان غیور ایران اسلامی است.

روسیاهی سازمان سیا در فاجعه پهپاد و دستگیری جاسوس آمریکایی
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری در جمع دانشجویان بسیجی این شهرستان اظهار کرد: در اقدام اخیر ایران اسلامی مبنی بر شناسایی و دستگیری جاسوس آمریکایی و همچنین هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین، پیکره اطلاعاتی سازمان جاسوسی سیا متلاشی شد.
طزری با اشاره به دستگیری جاسوس آمریکایی در خاک کشور ایران ابراز داشت: ضربات پیاپی سربازان گمنام امام زمان که در این اواخر بر پیکر آمریکا وارد شد ضعف و حقارت این قدرت توخالی و پوشالی را نشان داد.
وی افزود: جنبش‌های مردمی در کشورهای اسلامی علیه دیکتاتورهای دست نشانده آمریکا، این کشور را به منفورترین کشور جهان تبدیل کرده است.
طزری تصریح کرد: یزیدیان قرن بیستم بدانند که حکومت جمهوری اسلامی که انقلاب خود را مدیون خون شهیدان می‌داند با پیروی از امام حسین هیچ وقت زیر بار ظلم نخواهد رفت و با استقامت و پایداری کاری کرده که امروزه ملت‌های اسلامی ایران را تنها الگوی خود قرار داده‌اند.
امام جمعه چرام در ادامه با اشاره به آزادی تعداد دیگری از اسرای فلسطینی ابراز داشت: امروز شاهد منزوی شدن رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌المللی و در نزد ملت‌های آزاده دنیا هستیم چرا که این رژیم اشغالگر در گذشته با خودخواهی هر چه تمام حاضر به پذیرش هیچ قطعنامه‌ای از سوی نهادهای جهانی نبود.
طزری ادامه داد: اکنون این خواری و زبونی به حدی رسیده که حاضر است تعداد زیادی از اسیران فلسطینی را آزاد کرده و به صورت مستقیم با حماس وارد مذاکره شود.
خطیب جمعه شهر چرام خاطرنشان کرد: این به معنای آغاز دوران زوال و نابودی اسرائیل بوده و آغاز ثمردهی مقاومت و پایداری ملت شریف و آزاده فلسطین است.
طزری همه موفقیت‌های کنونی کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی و بین‌المللی را مرهون روحیه ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی دانست و گفت: اگر نصایح و اندرزهای امام‌گونه این رهبر فرزانه و حکیم نبود، بی‌شک هیچ‌کدام از این توفیقات برای مردم و کشور حاصل نمی‌شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول