اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

9 دی پایان فتنه‌افکنی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند گفت: حادثه 9 دی پایان فتنه‌افکنی و دشمنی، دشمنان نظام اسلامی بود.

9 دی پایان فتنه‌افکنی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم و ضروری است، اظهار داشت: قرآن و دین انسان را از زندگی عادتی نجات می‌دهد.
وی ادامه داد: باید انسان‌ها در امر به معروف و نهی از منکر از یکدیگر سبقت گرفته و به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند و باید در جامعه اسلامی این امر نهادینه شود.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه خرافات زندگی انسان‌ها را نابود می‌کند، افزود: دین محافظ جسم و روح انسان است و باید انسان‌ها مانند اینکه برای خانه خود‌ حفاظ دارند برای دین خود هم حفاظ درست کنند.
رضایی بیرجندی روز ملی ثبت احوال و میلاد حضرت مسیح را از مناسبت‌های این هفته دانست و گفت: سند حقانیت حضرت مسیح قرآن است.
وی ولادت امام محمد باقر(ع) و شهادت آیت‌الله غفاری را از دیگر مناسبت‌های این هفته عنوان کرد و افزود: کسانی که در نظام اسلامی مسئولیت می‌گیرند باید همانند آیت‌الله غفاری بوده و پاسدار خود شهدا باشند.
امام جمعه بیرجند به حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: گاهی یوم‌الله‌ها فراموش می‌شود و باید توجه داشتیم باشیم که حادثه 9 دی پایان فتنه‌افکنی و دشمنی، دشمنان نظام اسلامی بود.
رضایی بیرجندی با بیان اینکه حضور مردم در حماسه 9 دی تمام اهداف و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد، افزود: مردم و مسئولان باید با بصیرت خود نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند و در حماسه 9 دی عشق مردم به امام و رهبری نگذاشت دشمنان موفق شوند.
وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام و متحدان آنها در داخل کشور سعی دارند مردم را نسبت به شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مأیوس و ناامید کنند، لذا حضور گرم مردم در انتخابات یکی از معیارهای اساسی در نظام اسلامی است.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه این نظام از آن مردم است، افزود: مسئولان باید برای خدمت به مردم سر از پا نشناخته و همیشه آماده باشند.
رضایی بیرجندی تصریح کرد: تبعیت محض از ولایت فقیه و حرکت در مسیر نظام از معیارهای نمایندگان و مسئولان باید باشد و مردم انتظار دارند نامزدها با هر گرایش و سلیقه سیاسی که هستند به این امر مهم توجه کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول