اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

نامزدهای مجلس باید ولایتمدار باشند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه زرند گفت: نامزدهای مجلس شورای اسلامی باید ولایتمدار و تابع آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

نامزدهای مجلس باید ولایتمدار باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: به فرموده امام راحل، اگر مجلس یک مجلس اسلامی باشد، تمام کارهای کشور با دست مجلس‌ها اصلاح می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه در برگزاری انتخابات مجلس باید با هوشیاری بیشتر و دقت نظر عمل کنیم، تصریح کرد: یکی از نقشه‌های شوم دشمنان این است که با فضاسازی، فضای برگزاری انتخابات مجلس را در کشور ملتهب کنند.
امام جمعه زرند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نامزدهای مجلس را التزام به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: باید نامزدهای مجلس ولایتمدار بوده و موافق قانون اساسی جمهوری اسلامی باشند.
وی به نهم دی ماه سالروز حماسه بزرگ ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: مردم ایران در نهم دی ماه سال 88 پس از فتنه بزرگ دشمنان و همچنین در 22 بهمن با خلق حماسه‌ای بزرگ، چشمان دنیا را به خود خیره کردند.
کرمی‌پور گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با چند مرحله به حد نهایی خود رسید در 22 بهمن رژیم شاه سرنگون شد، در 13 آبان کمر استکبار شکست و در 9 دی ماه نیز کمر فتنه‌گران شکسته شد که در این روز دشمنان هم به این شکست اعتراف داشتند.
وی با بیان اینکه غیرت دینی مردم آنها را در روز نهم دی ماه به صحنه کشاند، عنوان کرد: این حماسه بیانگر ولایت‌محوری و پیوند امت با امام خودشان بود و از نظر ملت ایران آشوبگران، اغتشاش‌گران و سران فتنه مفسد فی‌الارض هستند و باید در ملأ عام محاکمه شوند.
وی گفت: روز نهم دی ماه روزی است که مردم به فتنه‌گران و سران فتنه دست رد زدند و با آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کردند.
امام جمعه زرند با اشاره به اینکه محاصره اقتصادی و نظامی، امام حسین (ع) را تسلیم دشمن نکرد، افزود: محاصر اقتصادی پیامبر (ص) در شعب ابیطالب نیز به اندازه محاصره امام حسین (ع) سخت و دشوار نبود، زیرا آنها از آب که مواد اولیه بود در محاصره بودند.
وی با تأکید بر احیای مکتب شهادت ابراز داشت: علت عدم موفقیت صهیونیست به خاطر روحیه شهادت‌طلبی ملت فلسطین است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول