اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

تبعیت ولایت‌فقیه ایرانیان را رستگار می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه سبب رستگاری ملت ایران می‌شود.

تبعیت ولایت‌فقیه ایرانیان را رستگار می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تبعیت از ولایت‌فقیه سبب سعادت ملت ایران شده است و بر این اساس است که ملت ایران همواره از فرامین رهبری تبعیت می‌کنند.
وی با اشاره به فتنه سال 88، تصریح کرد: در سال 88 عده‌ای از فرمایشات ولایت‌فقیه خارج شده و طولی نکشید این افراد در پیش مردم جایگاه خود را از دست دادند و مردم علیه آنها به پا خواستند ولی عده‌ای از آنها وقتی چنین وضعیتی را دیدند دوباره به راه راست برگشتند.
این مسئول افزود: زمانی که از فرماشات مقام معظم رهبری و ولایت‌فقیه تبعیت نکنیم بدون شک دچار انحراف خواهیم شد.
باقری با اشاره به فتنه سال 88، خاطرنشان کرد: در آن زمان تحرکاتی توسط عده‌ای از افراد که از نظام و اسلام رویگردان شده بودند انجام گرفت ولی طولی نکشید آنها هم به خط ولایت‌فقیه آمدند و آن دسته که از ولایت‌فقیه پیروی نکردند امروزه جایگاهی در بین مردم ندارند.
وی گفت: امروزه مردم ایران به این نتیجه رسیده‌اند که تبعیت از ولی‌امر مسلمین سبب سعادت آنها شده و به کمک همین تبعیت از ولایت‌فغقیه است که در جهان توانسته‌اند به موفقیت‌های بیشماری دست یابند.
این مسئول در ادامه با اشاره به قیام امام حسین ( ع )، ادامه داد: جنگ بین امام حسین ( ع ) و یزیدیان با گذشت زمانهای بسیار زیاد همچنان در اذهان باقی مانده است چرا که این جنگ برای زنده نگه داشتن دین اسلام بود.
باقری افزود: بسیاری از جنگ‌ها پس از قیام امام حسین ( ع ) در سطح جهان به وقوع پیوسته است ولی به دلیل اینکه تمام آنها برای به دست آوردن منافع توسط برخی ملت‌ها بود ماندگار نیستند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول