اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخابات سال جاری؛

استکبار آرزوی تکرار فتنه 88 را به گور می‌برد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: دشمن قصد دارد از فتنه 88 تا انتخابات اسفند ماه پلی در راستای تضعیف نظام و سرکوب جمهوری اسلامی ایران بزند که آرزوی تکرار این فتنه را به گور خواهد برد.

استکبار آرزوی تکرار فتنه 88 را به گور می‌برد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل مهدی مهدی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت: بصیرت لازمه مقابله با هجمه کور دشمنان است و این بار نیز تیر استکبار در تضعیف نظام با فتنه مشابه سال 88 به سنگ خواهد خورد.
وی وظیفه سنگین مدیران در انتخابات و امانتداری آنان را یادآور شد و افزود: 12 اسفند نشان خواهد داد که استکبار به ویژه امریکا و ایادی وی شناختی از ملت ایران و ولایت‌پذیری آنها ندارند و سر شیطنت آنان بار دیگر با سنگ بصیرت ملت ایران خواهد شکست.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اعتبارات عمرانی شهرستان خلخال را بیش از 20 میلیارد تومان در سال جاری اعلام کرد و افزود: عدالت و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته در تخصیص اعتبارات دیده شده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل بیان داشت: اعتبارات از محل تملک دارایی‌‌های استان نیز 109 میلیارد تومان با کسب الزامات قانونی بوده که مبلغ 84 میلیارد تومان تبادل موافقت‌نامه شده است.
 
* کمبود اعتبارات مهم‌ترین مشکل شهرستان خلخال است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست فرماندار شهرستان خلخال نیز در سخنانی کمبود اعتبارات را عمده مشکل شهرستان خلخال اعلام کرد.
ذبیح‌الله عبداللهی اظهار داشت: بیمارستان جدید خلخال که سه سال است مورد استفاده قرار گرفته از سوی مسکن و شهرسازی تحویل گرفته نشده و نواقصی در این راستا به چشم می‌خورد.
وی راه اصلی شهرستان خلخال به سمت فیروز آباد را یادآور شد و افزود: سه قطعه از این محور کار شده و تنها قطعه باقیمانده کمربندی شهر خلخال است که توجه ویژه در اختصاص اعتبارات و پیش‌بینی بودجه در سال 91 راه کار اصلی است.
این مسئول راه اصلی کلور درام را نیز یادآور شد و  گفت: در سال جاری یک میلیارد تومان اعتبار برای این مسیر اختصاص یافته بود که به لحاظ اهمیت راه انتظار داریم این اعتبار در سال آینده افزایش یابد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه امام جمعه شهرستان خلخال نیز حماسه 9 دی را حمایت از ارزش‌های واقعی نظام اعلام کرد و افزود: اگر تدبیر مقام معظم رهبری در فتنه سال 88 نبود استکبار کار خود را تمام کرده بود اما آگاهی و بصیرت رهبری در تصمیم قاطع و هدایت مردم دشمن را ناکام گذاشت.
 حجت‌الاسلام امیر رشتبری بیان داشت: دشمنان نظام چشم به این انتخابات دوخته‌اند اما ما سرافراز و با افتخار پیروز خواهیم شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول