اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات کشور:

موفقیت در مقابله با فتنه 88 ‌در پرتو ولایت حاصل شد‌

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات کشور گفت: فرمایش رهبر تعیین کننده استراتژی نظام است و موفقیت در فتنه 88 که اصل ولایت را هدف قرار داده بود، در پرتو ولایت حاصل شد.

موفقیت در مقابله با فتنه 88 ‌در پرتو ولایت حاصل شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید جواد موسوی ‌هوایی صبح امروز در مراسم اختتامیه دوره آموزشی اساتید و دبیران گفتمان دانشجویی و طلاب سراسر کشور در هتل پردیسان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نکته اساسی در زندگی انسان به عنوان مسلمان متعهد، سیرمسیرتعبد و عبودیت و ارتقا این مسیراست.
 معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات کشور با اشاره به سخن حضرت علی(ع) که مسیر باید همیشه حرکت به سمت بالا باشدافزود: نگرش‌ها، کنش‌ها، بینش و گرایش ما فرهنگ نامیده می‌شود و در ترسیم فرهنگ انقلاب اسلامی و تشیع پنج واقعه همه معارف الهی را پوشش می‌دهد.
معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات کشور با ترسیم این وقایع اظهار داشت: بعثت رسول اساس هدایت بشری را بعنوان احیا کننده و مروج کننده هدایت بشری تشکیل می‌دهند.
موسوی افزود: شناخت ما نسبت به وقایع مذکور از جمله وقایع مبعث و غدیرخم، عاشورا و انقلاب اسلامی زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم می‌کند و اگر کسی در این موارد شناخت نداشته باشد، به انحراف می‌رود.
معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات کشور افزود: اگر واقعه انقلاب اسلامی را نشناسیم، رهبر معظم انقلاب را نشناختیم و بعد از شناخت و دلدادگی و دریافت مفاهیم نشر این عقاید به تمام عالم بپردازیم.
موسوی اظهار داشت:60  تا 70 درصد کارهای معاونت آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی در سراسرکشور پیرامون بسط و گسترش این پنج واقعه مهم است.
محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی با حضور در مراسم اختتامیه این همایش سه روزه و رونمایی از سایت گفتمان اندیشه و جوان اظهارداشت: امروز مهمترین و بهترین مجموعه رهبری، رهبری ولایت‌فقیه است.
صلاحی با بیان اینکه بیشتر کشورهای منطقه از انقلاب اسلامی ایران الهام گرفتند افزود: ما نباید خود را از انقلاب جدا بگیریم حالا که بیداری اسلامی در منطقه اتفاق افتاده است، باید انقلابیون مراقب انحرافات باشند چون انحرافات همیشه در کمین انقلاب‌ها از صدر اسلام بوده است.
استاندارخراسان رضوی با اشاره به برگزاری این دوره سه روزه برای طلاب و دانشجویان افزود: بصیرت‌افزایی نیاز جدی جامعه امروز است و در واقع نیاز امروز همه جوامع بصیرت‌افزایی است.
صلاحی با بیان اینکه جان‌مایه همه گفتمان‌ها بصیرت است اظهار داشت: جنگ نرم جنگ همه‌گیر و مردمی است و برای مواجهه با جنگ نرم بصیرت لازم است چون به انحراف کشاندن آسان‌تر از به راه آوردن است.
استاندارخراسان رضوی افزود: گفتمان‌ها پشتوانه فکری جوانان ما است و چون جهانیان مطالب بسیاری برای  گفتن داریم افزایش این گفتمان‌ها در هر ماه ضروری است و باید در سراسر کشور این گفتمان‌ها تقویت شود و توسعه پیدا کند.
صلاحی با بیان اینکه استراتژی رهبر معظم انقلاب تعیین کننده است و موضوع اساسی همه مباحث کشور است اظهار داشت: فرمایش رهبر تعیین کننده استراتژی نظام است و موفقیت در فتنه 88 که اصل ولایت را هدف قرار داده بود، در پرتو ولایت حاصل شد.
استاندار خراسان رضوی افزود: مشروعیت حضور ما به خاطر وجود رهبری است و مدیریت ولایت‌فقیه در ادامه ولایت خداوند است.
این همایش سه روزه که با حضور 140 نفر از دانشجویان و طلاب سراسر کشور برگزار شد با حضور استاندار خراسان رضوی و معاونت آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور از دبیران برتر گفتمان‌های دانشجویی تقدیرشد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول