اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

فرمانداران زمینه برگزاری انتخاباتی با شکوه را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: فرمانداران و بخشداران زمینه حضور با شکوه مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند.

فرمانداران زمینه برگزاری انتخاباتی با شکوه را فراهم کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، سید دادوش هاشمی امروز در کارگاه آموزشی انتخابات استان کرمانشاه که با حضور رئیس دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان استان کرمانشاه، معاونان سیاسی امنیتی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه، فرمانداران و بخشداران در مرکز آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 عوامل فتنه با تحریک دشمنان در خارج از کشور به دنبال بر هم‌زدن نظم انتخابات و ایجاد برخی مشکلات برای کشور بودند که با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی مردم دچار شکست شدند.
وی ادامه داد: هم‌اکنون که هر چه به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نزدیک می‌شویم، فشارها از سوی دشمنان با کمک عوامل داخلی خود برای به چالش کشاندن روند انتخابات افزایش پیدا می‌کند و دشمنان یک برنامه و ساختار پیوسته‌ای را برای اجرای اهداف خود در نظر گرفته‌اند.
هاشمی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برنامه‌ها و اتهاماتی به کشور از قبیل نقض حقوق بشر توسط ایران، اعمال تحریم اقتصادی، تحریم بانک مرکزی، طرح موضوع ترور مقامات سپاه و بحث ایجاد سفارتخانه مجازی را تدارک دیده و به دنبال سوق دادن روند انتخابات به نفع خود هستند.
رئیس شورای تامین استان کرمانشاه با اشاره به توانمندی ایران اسلامی در تمامی ابعاد به خصوص در بعد نظامی، گفت: نمونه کوچک توانمندی ایران شکار و کنترل هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکاست؛ هر چند که ایران راغب به نشان دادن توانمندی خود در این زمینه نبود اما مجبور به انجام این کار شد؛ بنابراین هر جا که لازم به نشان دادن اقتدار بیشتر کشور باشد، ایران اسلامی توان انجام آن را دارد.
استاندار کرمانشاه افزود: هیچ کس حق ندارد در روند انتخابات اخلال ایجاد کند زیرا این نظام که هم اکنون در امنیت و آرامش بوده به راحتی به دست نیامده و خون‌های بسیاری برای ایجاد و حفظ  آن ریخته شده است؛ بنابراین همه باید تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور به کار گیریم.
وی از فرمانداران و بخشداران خواست تا نهایت تلاش و جدیت خود را برای بررسی تمام مباحث و موضوعات مربوط به انتخابات به کار گیرند.
هاشمی تاکید کرد: آنچه برای فرمانداران و بخشداران باید مهم باشد، تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، بانشاط و پرشور است؛ زیرا ما وظیفه داریم که در راستای حفظ شان و ارتقای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.
استاندار کرمانشاه سرلوحه کاری فرمانداران و بخشداران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور، حضور حداکثری مردم، رعایت قانون و صیانت از آرای مردم عنوان کرد.
وی با بیان اینکه انتخابات یک امتحان الهی است، گفت: مردم پس از اعلام لیست نامزدها از سوی شورای نگهبان آزاد هستند که به هر کس علاقه و نظر دارند، رای دهند و ما به عنوان مجریان انتخابات نباید آخرت خود را برای دنیای دیگران بفروشیم.
هاشمی ادامه داد: اینکه چه کسی رای بیاورد یا نیاورد نباید برای مجریان مهم باشد؛ بلکه برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم باید ملاک کاری مجریان امر انتخابات قرار گیرد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، گفت: در جنگ تحمیلی اکثر کشورهای دنیا برای شکست ایران اسلامی با یکدیگر بسیج شده بودند، اما با توجه به الهی بودن حکومت کشور ما، نه تنها به اهداف خود نرسیدند، بلکه بنا به فرمایش امام خمینی (ره) ابهت دو بلوک شرق و غرب در جنگ تحمیلی شکسته شد؛ لذا آنچه که باید برای مسئولان کشور مهم باشد تلاش برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول