اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از انصراف ذوب‌آهن از لیگ وزنه‌برداری جوانان؛

پیک صبا نماینده اصفهان شد

خبرگزاری فارس: با انصراف باشگاه ذوب‌آهن از تیم‌داری در رشته وزنه برداری، تیم وزنه برداری جوانان اصفهان با نام پیک صبا در لیگ جوانان کشور شرکت می‌کند.

پیک صبا نماینده اصفهان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طی چند فصل گذشته تیم وزنه برداری جوانان اصفهان با حمایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مسابقات لیگ باشگاهی شرکت می‌کرد که با توجه به مشکلات مالی، این باشگاه  از حمایت تیم وزنه برداری انصراف داد.
هیئت وزنه برداری استان اصفهان نیز با حمایت شرکت پیک صبا، تیم وزنه برداری جوانان را با نام پیک صبا به مسابقات باشگاهی جوانان اعزام می‌کند.
مسابقات لیگ باشگاهی جوانان هم‌زمان با لیگ باشگاهی بزرگسالان به صورت متمرکز در اهواز برگزار می‌شود.
رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیتی که هیئت وزنه برداری برای پرورش استعدادهای وزنه برداری قائل است، بعد از مذاکراتی که با مدیران شرکت پیک صبا انجام دادیم، نظر مثبت آن‌ها را برای حمایت از تیم جوانان اصفهان جلب کردیم.
مرتضی سیف‌زاده افزود: وزنه برداران جوان برای پیشرفت، نیاز به شرکت در مسابقات مختلف دارند و امیدوارم در مسابقات جوانان باشگاهی نیز همانند مسابقات قهرمانی کشور نتیجه خوبی بگیریم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول