اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصفهان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم اصفهان با کسب 485 امتیاز بر سکوی قهرمانی مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور ایستاد و به دنبال آن تیم‌های تهران و مازندران به ترتیب با 482 و 480 امتیاز حایز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

اصفهان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در سومین و آخرین روز این مسابقات که چهارشنبه شب پایان یافت در گروه آ و ب دسته 105 کیلوگرم، 29 وزنه‌بردار و در گروه آ و ب دسته به‌اضافه 105 کیلوگرم 20 وزنه‌بردار به مصاف هم رفتند.
اسامی نفرات برتر این اوزان به شرح ذیل است:
حرکت یک ضرب دسته 105 کیلوگرم: میلاد رستگار از مازندران - 167 کیلوگرم، سعید سیار از تهران - 166 کیلوگرم، مهدی افشاری از البرز -165 کیلوگرم.
حرکت دو ضرب: سعید سیار از تهران - 201 کیلوگرم، مهدی افشاری از البرز - 200 کیلوگرم، میلاد رستگار از مازندران - 200 کیلوگرم.
مجموع دو حرکت: سعید سیار از تهران - 367 کیلوگرم، میلاد رستگار از مازندران – 367، مهدی افشاری از البرز - 365 کیلوگرم.
حرکت یک ضرب وزن به اضافه 105 کیلوگرم: رامین ربیعی از چهار محال بختیاری - 173 کیلوگرم، غلامرضا اصغرخواه از گیلان - 167 کیلوگرم، صابر چراغی از البرز - 163 کیلوگرم.
حرکت دو ضرب: رضا روحی از اردبیل - 208 کیلوگرم، غلامرضا اصغرخواه از گیلان - 205 کیلوگرم، ابراهیم رفیعی از فارس - 203 کیلوگرم.
مجموع دو حرکت: غلامرضا اصغرخواه از گیلان - 372 کیلوگرم، رامین ربیعی از چهار محال بختیاری - 371 کیلوگرم، رضا روحی از اردبیل - 365 کیلوگرم.
این مسابقات با شرکت 169 ورزشکار در قالب 28 تیم از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، اصفهان، البرز، اردبیل، بوشهر، تهران، توابع تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، چهارمحال بختیاری، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمانشاه، کردستان، گلستان، گیلان، مازندران، همدان، لرستان، مرکزی، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان از دوشنبه 21 آذر ماه در سالن شماره یک تختی ارومیه آغاز و عصر چهارشنبه با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید.
حسین رضازاده جوایز نفرات برتر آخرین روز این مسابقات را اهدا کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول