اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس گروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

وزنه‌برداری اعتبار استان اصفهان است

خبرگزاری فارس: رئیس گروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: نزد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، رشته وزنه‌برداری از اعتبار خاصی برخوردار است.

وزنه‌برداری اعتبار استان اصفهان است
کامران ارباب‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت برگزاری رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور اظهار داشت: با حضور مرتضی سیف‌زاده، هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان جزو سه هیئت وزنه‌برداری کشور شده است.
وی با بیان اینکه رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان با پیگیری‌های مداوم خود تلاش کرده است که تیم جوانی را وارد عرصه ورزش، از جمله رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری کند، تصریح کرد: انتظار داریم شرایط به گونه‌ای مهیا شود که شاهد حمایت‌های بیشتر و قوی‌تری از طرف اداره کل نسبت به هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان باشیم.
رئیس گروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد سالن اختصاصی وزنه‌برداری در استان اصفهان و افتتاح نزدیک این سالن در آینده‌ای نزدیک بیان داشت: استان اصفهان جزو معدود استان‌هایی است که قرار است دارای سالن اختصاصی وزنه‌برداری شود.
وی اضافه کرد: سالن اختصاصی وزنه‌برداری استان اصفهان از تمام امکانات استاندارد بین‌المللی برخوردار بوده و محل آن باشگاه کوثر ملک شهر در نظر گرفته شده است.
ارباب‌زاده با بیان اینکه در سند راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان رشته‌های ورزشی به چند گروه تقسیم‌بندی شده است، تصریح کرد: رشته‌های مدال آور در المپیک مانند رشته وزنه‌برداری در نزد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی گفت: به طور حتم با سرمایه‌گذاری بیشتر از طرف مسئولان، شاهد پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر ورزش استان اصفهان در آینده‌ای نه چندان دور هستیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول