اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ وزنه‌برداری:

اصفهان پایه ثابت وزنه‌برداری ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ وزنه‌برداری گفت: اصفهان از دیرباز از قطب‌های وزنه‌برداری کشور بوده و از 21 سال پیش و هم‌زمان با رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌ها تاکنون پایه ثابت این مسابقات است.

اصفهان پایه ثابت وزنه‌برداری ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حسین اقبال‌پور ظهر امروز به مناسبت برگزاری رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری بزرگسالان کشور که در سالن شهید سجادی اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اهمیتی که استان اصفهان در وزنه‌برداری کشور دارد، غیبت وزنه‌برداران اصفهانی در رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور در چند سال اخیر ضربات جبران ناپذیری به رقابت‌‌های لیگ وزنه‌برداری زده است.
وی در مورد هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان با بیان اینکه تیم وزنه برداری این هیئت جزو جوان‌ترین تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری کشور است، تاکید کرد: به طور قطع این تیم تا دو سال آینده جزو تیم‌های وزنه‌برداری مدعی کشور می‌شود که تمام این موارد به دلیل زحمات دلسوزانه هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان است.
رئیس سازمان لیگ وزنه‌برداری کشور با اشاره به ساخت خانه وزنه‌برداری در اصفهان‌ اظهار داشت: هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان ساختار‌های وزنه‌برداری را به سمت بهتر شدن این رشته ورزشی سوق می‌دهد.
وی گفت: امیدوارم مقامات مسئول، حمایت‌های مادی و معنوی خود را از هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان و خانه وزنه‌برداری این شهر بر ندارند تا در آینده بتوانیم شاهد استفاده هر چه بهتر وزنه‌برداری کشور از این مجموعه کامل ورزشی باشیم.
اقبال‌پور در مورد میزبانی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان برای رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری کشور با بیان اینکه این مسابقات تاکنون به بهترین شکل ممکن برگزار شده است، بیان داشت: در صورتی که اطلاع‌رسانی بهتر صورت می‌گرفت امروز شاهد حضور تماشاچیان بیشتری در سالن سجادی اصفهان بودیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول