اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان:

اصفهان میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: این هیئت خود را برای برگزاری هفته دوم بیست و یکمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور آماده می‌کند.

اصفهان میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور است
مرتضی سیف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت وزنه ‌برداری استان اصفهان خود را به طور کامل برای برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور که در سالن شهید سجادی اصفهان برگزار می‌شود آماده کرده است.
وی با بیان اینکه در بیست و یکمین رقابت‌های وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور که در تاریخ 28 و 29 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، چند تن از قهرمان به نام وزنه‌برداری نیز حضور دارند، تصریح کرد: سهراب مرادی، محمد سرلک از جمله این قهرمانان ملی هستند.
رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان با اشاره به اینکه در رقابت‌های وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور هفت تیم وزنه‌برداری به صورت متمرکز حضور دارند، تاکید کرد: در مجموع تعداد وزنه‌برداران شرکت‌کننده در این مسابقات به 56 نفر می‌رسد.
وی در مورد هزینه‌های لازم برای برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور با بیان اینکه بخشی از این هزینه‌ها به وسیله شرکت مسافربری پیک صبا پرداخت می‌شود، اظهار داشت: بقیه هزینه‌های مربوط به این مسابقات بر عهده اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان است.
سیف در مورد اهمیت وجودی رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری با اشاره به اینکه تمام سرمایه‌گذاری‌های هیئت‌های وزنه‌برداری هر استان برای هر وزنه‌بردار کیفیت خود را باید در رقابت‌های لیگ نشان دهد، تاکید کرد: هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان نیز برای دستیابی به بهترین نتیجه‌گیری در رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری بیشترین دغدغه را پیش‌رو دارد.
وی در مورد رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری چند وقت آینده اظهار داشت: تمام مربیان، سرمربیان و سایر وزنه‌برداران اصفهانی به صورت ایثارگونه در برگزاری این مسابقات تلاش می‌کنند.
رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان تاکید کرد: برای هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان در مرحله نخست روحیه اسلامی و تعهد اخلاقی ورزشکاران پس از آن روحیه پهلوانی و در آخر نیز قهرمان پروری ورزشکاران وزنه‌بردار این استان اهمیت دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول