اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا آغاز می‌شود؛

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور، پایان رقابت‌های لیگ برتر والیبال آذربایجان غربی و نائب قهرمانی ایران در مسابقات آزاد تعیین رنکینگ جهانی و ... از جمله اخبار ورزشی آذربایجان غربی است.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور، یادواره شهدای استان آذربایجان غربی از فردا به مدت سه روز برگزار می‌شود.
این مسابقات با حضور 166 ورزشکار، 26 سرپرست، 22 مربی و 22 سرمربی و 22 داور در قالب 26 تیم از استان‌های کشور از جمله  آذربایجان غربی و شرقی، ایلام، اصفهان، البرز، اردبیل، بوشهر، تهران، توابع تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، چهارمحال بختیاری، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمانشاه، کردستان، گلستان، گیلان، مازندران، همدان، لرستان، مرکزی، هرمزگان از 21 آذرماه به مدت سه روز در سالن شماره یک مجموعه ورزشی تختی ارومیه برگزار می‌شود.
 
*پایان رقابت‌های لیگ برتر والیبال آذربایجان غربی
به گزارش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان آذربایجان غربی تیم‌های ارومیه و خوی به ترتیب در برابر پیرانشهر و تیم روستایی و عشایری به برتری دست یافتند.
در این دیدارها تیم پیرانشهر به دلیل عدم حضور در برابر ارومیه با نتیجه سه بر صفر باخت فنی شد و تیم خوی در جدال با تیم روستایی و عشایری ارومیه با نتایج 25 - 20، 25 - 16 و 25 - 21 پیروز شد.
قضاوت این دیدار را حسین وحدت به همراه هادی تیموری با نظارت مجید قدرتی برعهده داشت.
در دیگر دیدارهای شمال استان که با قضاوت نادر جباری به همراه عبدالعلی کریمی و نظارت غلامرضا صنعتی برگزار شد تیم چالدران در سه ست پیاپی و با نتایج 25 - 23، 25 - 18 و 25 - 12 تیم نوجوانان ارومیه را شکست داد.
همچنین در دیداری که بین تیم میاندوآب (میزبان) و مهاباد برگزار شد تیم میزبان توانست با نتایج 25 - 18، 25 - 18 و 25 - 20 بر میهمان خود غلبه کند، قضاوت این دیدار را اکبر شرقی با کمک وحید سعیدی و نظارت سیروس مهان بر عهده داشت.
پیش از این در هفته نخست این دیدارها تیم‌های خوی، روستایی عشایری، نقده و میاندوآب در برابر حریفان به برتری رسیده بودند.
این رقابت‌ها جمعه این هفته (25 آذرماه) با انجام چهار دیدار دیگر پیگیری می‌شود.
رقابتهای لیگ برتر والیبال استان با حضور 10 تیم در قالب دو گروه پنج تیم از شمال و جنوب استان برگزار می‌شود.
گفتنی است امسال تمام تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات از بازیکنان زیر 23 سال و نوجوان بهره می‌برند.

* نائب قهرمانی ایران در مسابقات آزاد تعیین رنکینگ جهانی
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، مسابقات آزاد فوتبالدستی تعیین رنکینگ جهان به میزبانی مالزی از 23 نوامبر 2011 به مدت پنج روز در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار شد.
این مسابقات با نزدیک به 180 ورزشکار از 11 کشور جهان از جمله ایران، مالزی، آمریکا، چین، کره، آفریقا، آلمان، انگلیس، برزیل، هند و پرتقال برگزار شد.
در این مسابقات نماینده شایسته کشورمان با 11 ورزشکار در این مسابقات حضور داشت که حاصل دسترنج تیم اعزامی در گروه A، گروه حرفه‌ای‌ها، چهار کاپ، در گروه B گروه نیمه آماتورها نیز چهار کاپ و در گروه آماتورها با سه کاپ به کسب نائب قهرمانی این دوره از مسابقات چه در انفرادی و چه در دوبل پس از کشور آمریکا نائل آمدند و کشور میزبان نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.
در این مسابقات که در سطح بالایی برگزار شد قهرمانان جهان از جمله تونی اسپریدمن و مایک آمریکایی و کریستوفر آلمانی حضور داشتند.
این مسابقات در پنج مرحله و در دو بخش انفرادی و دوبل برگزار شد.
گفتنی است تیم فوتبالدستی ایران را ورزشکارانی از آذربایجان غربی، امیر جلالی و اکبر پورزارع که در گروه B دوم شد، از تهران عبدالله ذولفغاری، مرتضی دویران، وحید چایچی و مهدی اکرامی از کرمانشاه حجت و نادر صفره و از مازندران میرزایی و حسین امینی به سرپرستی بیت ا...رحمت‌خدا از آذربایجان غربی همراهی کردند.
این تیم بنا به دعوت فدراسیون جهانی فوتبالدستی ITSF و با هماهنگی کمیته فوتبالدستی ایران به این تورنمنت اعزام شدند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول