اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری؛

پژوهشگران دانشگاه معارف اسلامی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه معارف اسلامی با حضور معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

پژوهشگران دانشگاه معارف اسلامی تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه معارف اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری رئیس دانشگاه معارف اسلامی و اساتید حوزه و دانشگاه در سالن همایش‌های دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در این همایش ضمن تاکید بر تحقیق و پژوهش، اظهار داشت: امروز شرایط بسیار خوبی برای ما محیا شده است و کشورهای جهان تشنه معارف و اسلام ناب هستند و این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.
وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی از یک موقعیت ویژه و جهانی برخوردار است، تصریح کرد: امروز ما باید معارف و مکتب اهل‌بیت را به جهانیان معرفی کنیم و در این راستا باید تولیدات محتوایی و فکری خوبی داشته باشیم.
دکتر گرامی معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی نیز در این همایش با بیان اینکه 126 نفر از اساتید و دانشجویان آثار خود را برای ارزیابی در چهارمین آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه معارف اسلامی ارسال کرده‌اند، خاطرنشان کرد: 188 نفر از اساتید و 38 دانشجو آثارشان را برای ارزیابی ارسال کردند که مجموع آثار آنها بیش از 300 اثر است.
در پایان این همایش از پژوهشگران برتر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول