اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هلال‌احمر خراسان جنوبی خبر داد:

ابلاغ دستورالعمل ارتقای امدادگران هلال‌احمر خراسان جنوبی‌

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از ابلاغ دستورالعمل ارتقای امدادگران هلال‌احمر در سطح استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

ابلاغ دستورالعمل ارتقای امدادگران هلال‌احمر خراسان جنوبی‌
محمدعلی کاووسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: این دستورالعمل باید تا پایان آذرماه جاری در تمامی شعب جمعیت هلال‌احمر اجرایی شود.
وی تصریح کرد: در این طرح تمامی امدادگران نیروهای جمعیت هلال‌احمر مانند نیروهای نظامی درجه‌دار، رتبه‌بندی و درجات شبه نظامی می‌شوند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه باید کمیته‌های شهرستانی، ‌استانی و کشوری در این راستا تشکیل شود، ادامه داد: کمیته شهرستانی می‌تواند امدادگر اول و دوم را انتخاب کند، استانی درجات بالاتر و کمیته کشوری نیز نجات‌گر اول تا ایثار را درجه و رتبه می‌دهد.
 
*کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تلفات جاده‌ای 
کاووسی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی رتبه نخست در کاهش تلفات جاده‌ای کشور را کسب کرده است، اظهار داشت: کاهش تلفات حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 67 نفر است که خراسان جنوبی رتبه نخست را در این زمینه کسب کرده است.
وی بر نقش بیش از پیش رسانه‌ها در مواقع بحرانی تأکید کرد و اذعان داشت: رسانه‌ها می‌توانند در بحران‌ها نقش مؤثر و غیر قابل انکاری داشته باشند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی همچنین بر ترویج آموزش‌های امداد و نجات در بین مردم تأکید کرد و یادآور شد: آموزش مردم می‌تواند در مواقع بحرانی نقش مؤثری را ایفا کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول