اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هلال احمر اصفهان:

ارتقای توانمندی امدادگران هدف المپیاد امداد و نجات است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: آشنایی با زندگی در شرایط دشوار، ایجاد همکاری و کار گروهی در حوادث و ارتقای سطح توانمندی امدادگران مهم‌ترین هدف المپیاد کشوری امداد و نجات است.

ارتقای توانمندی امدادگران هدف المپیاد امداد و نجات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن مؤمنی در مراسم برگزاری نخستین المپیاد کشوری امداد و نجات کشور در اصفهان اظهار داشت: ایران به لحاظ مختصات جغرافیایی و جمعیتی جز کشورهای حادثه خیز به شمار می‌رود لذا جمعیت هلال احمر با توجه به این شرایط سعی دارد تا روز به روز با افزایش توان انسان‌ها و سازماندهی مهارت‌ها و توانایی آن‌ها شرایط بهتری را برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی به وجود آورد.
وی افزود: همه ما امدادگر هستیم و جمعیت هلال احمر سعی دارد با ارتقا سطح کیفی آموزش‌ها و گسترده کردن خدمات آموزشی و نیز سازماندهی تیم‌های امدادی که هسته آن را داوطلبان تشکیل می‌دهند هر چه بیشتر در راه توانمندسازی نیروهای هلال احمر و پذیرش داوطلبان گام بردارد.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد کشوری امداد و نجات کشور در اصفهان گفت: به همین منظور برای ارتقای توانمندی و تمرین و ممارست اعضای جمعیت هلال احمر در استان‌های مختلف این مسابقات امداد و نجات را در بخش خواهران و برادران برگزار کردیم.
وی در ارتباط با اهداف برگزاری نخستین المپیاد کشوری امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: این المپیاد با هدف آشنایی با زندگی در شرایط دشوار، ایجاد همکاری و کار گروهی در حوادث، آشنایی با بخش‌های مورد نیاز در حوادث، ایجاد پویایی و تحرک و نیز شناخت توانمندی فردی و گروهی استان‌های کشور در عملیات امداد و نجات برگزار می‌شود.
مؤمنی اضافه کرد: در مجموع یک‌هزار و 100 نفر با یکدیگر در المپیاد کشوری امداد و نجات به رقابت می‌پردازند که یک تیم چهار نفره در بخش خواهران و یک تیم 25 نفره در بخش برادران نیز سهم مشارکت استان اصفهان در این المپیاد است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول