اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار محمدیه:

انتخابات باید سالم و پرشور برگزار شود

خبرگزاری فارس: بخشدار محمدیه گفت: انتخابات یک مرحله بزرگ و کار بزرگ است و باید سالم و پرشور برگزار شود.

انتخابات باید سالم و پرشور برگزار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، طاهر مشایخ در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: کلید 9 دی در انتخابات زده شد و با رعایت قانون بدخواهان نتوانستند انتخابات را زیر سؤال ببرند.
وی ادامه داد: قطع یقین با رعایت قانون در آینده نیز بدخواهان نظام و انقلاب هیچگاه نخواهند توانست انتخابات را زیر سؤال ببرند.
بخشدار محمدیه افزود: پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بالغ بر 10 درصد از  آرا باز شماری شد ولی هیچگونه ایراد و اشتباهی وجود نداشت.
وی اضافه کرد: با اجرای صحیح قانون و هوشیاری مردم نتیجه 9 دی را داشتیم و این 9 دی انقلاب را تا سال‌های سال واکسینه و بیمه کرد.
مشایخ عنوان کرد:50 درصد از انتخابات شهرستان البرز در محمدیه برگزار می‌شود ولی ما امکانات کم داریم حتی در زمینه نیروی انسانی در بخشداری نیروی کمی داریم و ادارات بخش محمدیه نیز نیروی کمی دارند.
وی اظهار کرد: متأسفانه یا خوشبختانه همه ادارات در شهر الوند مستقر است و ادارات کل در برابر درخواست‌های ما زیر بار نمی‌روند.
بخشدار محمدیه تصریح کرد: انتخابات یک مرحله بزرگ و کار بزرگ است و باید سالم و پرشور برگزار شود، قانون صراحت دارد که همه دستگاه‌ها باید در برگزاری انتخابات کمک کنند حال در این چند روز در مکاتبه‌هایی که داشته‌ایم ادارات جواب قابل قبولی نداشتند.
وی تأکید کرد: برخی می‌گویند که ما امکاناتمان را در اختیار شهرستان قرار داده‌ایم و یا می‌گویند امکانات نداریم در حالی که قانون صراحت دارد.
مشایخ یادآور شد: تصور نکنید انتخابات دو یا سه روز مانده به روز اخذ رأی است بلکه کلید برگزاری انتخابات با ثبت نام در روز سوم دی ماه رسمی‌تر زده می‌شود، حال دستگاه‌های اجرایی باید کمک کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول