اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی ستاد فرماندهی کل قوا:

مردم ایران در انتخابات مجلس حضور موثر و تعیین کننده خواهند داشت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی ستاد فرماندهی کل قوا گفت: مطمئنیم در انتخابات مجلس مردم ایران همانند انتخابات 32 سال گذشته حضور حماسی، موثر و تعیین کننده خواهد داشت و ملت سرافراز ایران در این آزمون الهی نیز سربلند خواهند شد.

مردم ایران در انتخابات مجلس حضور موثر و تعیین کننده خواهند داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اسدی امشب در همایش فرماندهان و مسئولان انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز همه مدیون حضرت امام (ره)هستیم که عزت، آزادگی و استقلال را به ما عطا فرمود و در سایه رهبری‌های آن امام بزرگوار و جانشین شایسته‌اش مقام معظم رهبری، انقلاب و نظام ما با اقتدار و سیادت کامل پوزه دشمنان و ابر قدرت‌ها را به خاک مالیده است.
وی افزود: ما افتخار داریم که در مستقل‌ترین و آزادترین کشور زندگی می‌کنیم و عملا در 32 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به اثبات رسانده‌ایم که اسلام کامل‌ترین برنامه را برای اداره کشور دارد.
رئیس هیئت بازرسی ستاد فرماندهی کل قوا ادامه داد: ما در محرم امسال ارادت و اخلاص مردم به اهل و بیت (ع) را در قالب عزاداری‌ها میلیونی دیدیم و امت خداجوی ما اتحاد و انسجام و شیفتگی خود به آستان معصومین(ع) را به بهترین شکل به نمایش گذاشتند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم ما در آستانه انتخاباتی بزرگ و سرنوشت‌ساز قرار دارند و با شناختی که از ملت بزرگ ایران داریم مطمئنیم که در این انتخابات نیز حضور حماسی و موثر مردم موحد و مومن تعیین کننده خواهد بود و ملت سرافراز ایران در این آزمون الهی نیز سربلند خواهند شد.
اسدی با اشاره به حضور چندین ساله خود در استان آذربایجان‌شرقی افزود: مردم باایمان استان آذربایجان‌شرقی در پیروزی و تداوم و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش ویژه دارند و مسلماً در صحنه‌های حساس انقلاب و نظام به وظایف و تکالیف خود عمل می‌کنند و بزرگ‌ترین یار و یاور نظام اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول