اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دماوند در مجلس شورای اسلامی:

تهمت در انتخابات دور کردن مردم از تمرین بزرگی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، ایجاد فضای تهمت در انتخابات را دور کردن مردم از فضای اخلاقیات، معنویات و تمرین بزرگی دانست.

تهمت در انتخابات دور کردن مردم از تمرین بزرگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان دماوند اظهار کرد: تهمت و بی‏اخلاقی ممکن است در بسیاری از مواقع در برخی فضاهای انتخاباتی جریان داشته باشد.
وی ادامه داد: ورود به فضای تهمت به نوعی نفی‏ غرض و نادیده گرفتن تلاش‏های شبانه‏روزی دولت است.
رامین با اشاره به انتخابات آتی کشور یادآور شد: به هر روی فرزندی از میان این مردم بزرگ به‌عنوان خدمتگزار انتخاب می‏شود و این فرد چهار سال دیگر را در مسیر توسعه و پیشرفت به تلاش خواهد پرداخت.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما صرف نظر از انتخاب شخص و یا اشخاص باید به اتفاقی بزرگ‏تر در این عرصه تاکید داشت.
وی ادامه داد: مردم ایران زمین که به واسطه اسلام عزت یافتند در سه دهه گذشته به طور متوسط هر سال در انتخاباتی تعیین‏کننده شرکت کرده‏اند.
رامین افزود: هر یک از این مجموعه‏های انتخاباتی به منزله کلاس درسی بزرگ است که مردم ایران اسلامی را در ورای انتخاب افراد مدنظر خود با رشد و توسعه فکری همراه می‏سازد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افراد برگزیده امت اسلامی ایران نیز باید خود را با این بزرگی مردم وقف دهند تا در همان سطوح والا قرار گیرند.
وی افزود: ادامه تمرین بزرگ شدن مردم در رویدادی بزرگی همچون انتخابات جز در فضای مملو از آرامش و دوری جستن از فضای تهمت و بی‏اخلاقی ممکن نخواهد بود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول