اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت:

زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در پلدشت فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در پلدشت فراهم و آماده است.

زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در پلدشت فراهم است
جلیل غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که دشمنان در تلاشند تا با توطئه‌های مختلف از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند از این رو مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.
وی با اشاره به وضعیت شهرستان پلدشت از نظر آمادگی و فضای سیاسی انتخاباتی تصریح کرد: در زمان حاضر فضای سیاسی شهر آرام و آماده برگزاری انتخابات است و تحرکات کاندیداهای احتمالی نیز در حد چارچوب قانون وجود دارد ولی در برخی موارد این چارچوب‌ها رعایت نشده که در این راستا موارد رصد شده به مراجع قانونی اعلام شده است.
وی افزود: وظیفه اولیه ‌فرمانداری به عنوان زیرمجموعه وزارت کشور این است که بستر مناسب را برای مردم فراهم کند تا در راستای صحت و سلامت کامل انتخابات، امکانات لازم را به کار گیرد.
غفاری با اشاره به مشارکت 84 درصدی انتخابات ریاست جمهوری گفت: این مشارکت گسترده نشان داد که مردم از آگاهی سیاسی برخوردار هستند و در این انتخابات نیز براساس وظیفه شرعی و سیاسی خود در انتخابات شرکت می‌کنند.
این مسئول با اشاره به نقش رسانه‌ها در مشارکت گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رسانه‌های مکتوب و هفته‌نامه‌ها نقش موثری در مشارکت عمومی مردم در صحنه سیاسی انتخابات دارند، همچنین خطبا، علما و مداحان نیز می‌توانند در این عرصه نقش خود را ایفا کنند.
غفاری صیانت از آراء مردم را مهم‌ترین وظیفه ستاد انتخابات خواند و بیان کرد: حضور سیاسی مردم در انتخابات متجلی می‌شود و آنها با حضور در پای صندوق‌های رای علاوه بر انجام فعالیت سیاسی تکلیف عبادی نیز انجام می‌دهند.
فرماندار پلدشت خاطرنشان کرد: شش کمیته امنیتی، اجرایی، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی، فناآوری و اطلاعات در ستاد انتخابات این شهرستان تشکیل شده و یک‌هزار نفر با حضور در شعبه‌های اخذ رای، رای مردم را دریافت می‌کنند.
وی اضافه کرد: کمیته اجرایی تدابیر خاصی برای برگزاری انتخابات در روستاهای پلدشت اتخاذ کرده است تا همه مردم به آسانی بتوانند در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول