اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه خبر داد:

عزم جدی برای اجرای انتخابات سالم در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه از عزم جدی برای برگزاری و اجرای انتخابات سالم و پرنشاط نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

عزم جدی برای اجرای انتخابات سالم در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، سید دادوش هاشمی در جلسه ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات سالم و پرنشاط نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با حضور جمعی از مدیران برگزار شد، خاطر‌نشان کرد: اقدامات خوبی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در استان صورت گرفته است.
وی با اشاره به طراحی توطئه‌ها و دسیسه‌ها از سوی دشمنان تصریح کرد: دشمنان در طول 30 سال حیات پربرکت انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها را علیه انقلاب به کار گرفته‌اند و به خصوص در زمان انتخابات قصد دارند که روند انتخابات در ایران را متشنج کنند.
استاندار کرمانشاه اضافه کرد:‌ به پشتوانه حضور و مشارکت مردم در انتخابات و همت مسئولان برگزاری انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران همواره به صورت پرشور، بانشاط و کاملاً سالم بوده که این موضوع همیشه مورد خشم دشمنان قرار گرفته است لذا قصد دارند تا روند انتخابات در کشور را متشنج کنند اما باید بدانند که باز هم مانند انتخابات گذشته از ملت رشید ایران تودهنی خواهند خورد.
هاشمی تلاش بیشتر از سوی مدیران و ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه را یکی از عوامل موثر برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان برشمرد و ادامه داد: از کم‌کاری‌ها و ایجاد فضای بدبینی در جامعه که منجر به از دست دادن امید می‌گردد‌ باید پرهیز شود زیرا این مسائل به اصل نظام آسیب می‌رساند.
وی با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است، افزود: ما هر چه داریم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است بنابراین باید تلاش خود را برای حفاظت و صیانت از این دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی به کار گیریم.
استاندار کرمانشاه گفت: از چند ماه گذشته بسترها و فعالیت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط با حضور حداکثری مردم در استان صورت گرفته است و کارگاه‌های آموزشی در خصوص انتخابات که به شور و شوق مردم برای حضور در انتخابات کمک کند به صورت مستمر تشکیل شده است.
وی در پایان با بیان اینکه در استان کرمانشاه عزم جدی برای برگزاری انتخابات سالم و پرنشاط وجود دارد، گفت: وظیفه ما مجریان بستر‌سازی مناسب برای حضور حداکثری مردم و رعایت بی‌طرفی است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول