اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیدستان:

مردم پرداخت هزینه‌های شهری را باور نکرده‌اند

خبرگزاری فارس: شهردار بیدستان گفت: متأسفانه پرداخت هزینه‌های شهری در میان مردم جا نیافتاده است.

مردم پرداخت هزینه‌های شهری را باور نکرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا طاهری در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: من در این جلسه به نمایندگی از شهرداران شهرستان البرز مطالبی را بیان می‌کنم.
شهردار بیدستان ادامه داد: با توجه به سرشماری نفوس و مسکن که به تازگی انجام شد آمارهای اولیه حکایت از آن دارد که 70 درصد مردم در شهرها زندگی می‌کنند که این امر توجه ویژه را به شهرها و مدیریت شهری یادآور می‌شود، مدیریت شهری، مدیریتی پویا و دینامیک است چرا که شهر مدام در حال رشد و توسعه است.
طاهری افزود: 300 وظیفه جزئی و 100 وظیفه کلی برای شهرداری‌ها مشخص شده که انجام آن کار طاقت‌فرسایی است حال در این میان اگر تنها یک وظیفه جمع‌آوری زباله به درستی انجام نشود چه وضعیتی را در شهر شاهد خواهیم بود.
وی عنوان کرد: افراد از تولد تا مرگ، از صبح تا شام و از شام تا صبح با شهرداری سر و کار دارند ولی متأسفانه پرداخت هزینه‌های شهری در میان مردم جا نیافتاده است.
شهردار بیدستان اظهار کرد: نگاه مردم به شهرداری نگاه مناسبی نیست و از سویی نیز قوانین مربوط به شهرداری قوانینی است که در فضای دیکتاتوری قبل از انقلاب تنظیم شده ولی امروز ما با وظایف و تکالیفی روبرو هستیم و از سویی شرایط امروز یک نظام مردمی و دینی است که امیدواریم در این زمینه نیز مسئولان تلاشی داشته باشند.
وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که در برنامه پنجم توسعه تأکید شده ممنوعیت کمک شهرداری‌ها به دولت از محل مواد 16 و 17 است ولی برخی گلایه می کنند که چرا شهرداری مساعدت نمی‌کند.
طاهری اضافه کرد: اگر سرانه شهرستان تنظیم شود خیلی از مباحث فرهنگی نیز محقق خواهد شد.
وی یادآور شد: شهرداری آسفالت می‌کند و بعد دستگاه حفار با حفاری خود آن حلاوت و شیرینی کار عمرانی را از مردم می‌گیرد که لازم است در این زمینه هماهنگی بیشتری وجود داشته باشد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول