اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 ماه صورت گرفت؛

تولید 8458 تن آسفالت در شهرداری کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل سازمان عمران شهرداری کرمان گفت: در ماه‌های مهر و آبان سال جاری، 8 هزار و 458 تن آسفالت در کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری کرمان تولید شده است.

تولید 8458 تن آسفالت در شهرداری کرمان
ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به خدمات این سازمان در سال جاری اظهار داشت‌: در  ماه‌های مهر و آبان سال جاری، 8 هزار و 458 تن آسفالت در کارخانه آسفالت این سازمان تولید شده است.
مدیر‌عامل سازمان عمران شهرداری کرمان بیان داشت: این سازمان در زمینه تولیدات شن و ماسه‌، انواع جدول‌، کف‌پوش پرسی و آهک نیز فعالیت دارد.
وی میزان تولید شن و ماسه را در دو ماه اخیر را بیش از 2 هزار و 937 تن بیان کرد و افزود: بیش از 107 هزار و 482 قالب انواع جدول و حدود یک هزار و 500 تن آهک‌، 3 هزار و 183 متر ‌مربع کف‌پوش‌، 12 هزار و 806 عدد آجر جالیز و 386 عدد نیوجرسی از دیگر تولیدات‌ کارخانه جدول‌سازی این سازمان بوده است.
رحمانی انجام زیر‌سازی معابر و کوچه‌ها‌، اجرای روکش آسفالت‌، جدول‌گذاری، تراش آسفالت و درزگیری آسفالت در شهر کرمان را از جمله اقدامات اجرایی و عمرانی این سازمان زیر نظر معاونت فنی شهرداری و با همکاری شهرداری‌های مناطق و سایر ‌سازمان‌های شهرداری ‌عنوان کرد.
وی به انجام 91 هزار و 660  متر‌ مربع زیر‌سازی‌، 63 هزار و 983 متر ‌مربع روکش آسفالت‌، 6 هزار و 233 ‌متر جدول‌گذاری‌، 16 هزار و 200 ‌متر‌ مربع تراش آسفالت و 18 هزار و 180 متر درزگیری آسفالت طی دو ماه اشاره کرد.
رحمانی با اشاره به جدول‌گذاری خیابان معلم و نظری‌زاده شهر کرمان گفت: کوچه 29 خیابان مطهری‌، بلوار امام رضا (ع)، لاین غربی بلوار 22 بهمن‌، شهرک شهرداری روکش آسفالت شد‌.
وی افزود: علاوه بر اینکه زیر‌سازی خیابان بیهقی و کوچه‌های آن، سه‌راهی احمدی‌، خیابان شهید مصطفی خمینی (ره )‌، شهرک دادگستری کوچه 25 بلوار جمهوری‌، بلوار 22 بهمن جنب جایگاه گاز انجام شده است.  
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول