اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبر داد:

اجرای طرح هادی در 150 روستای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: طرح هادی باید در 150 روستای این استان اجرا شود.

اجرای طرح هادی در 150 روستای آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، ایوب عزیزی یکشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوکان، با اشاره به خدمات متنوع این نهاد در بخش مسکن روستایی و شهری، صدور سند مالکیت، اجرای طرح هادی در روستاها و... اظهار داشت: یکی از این خدمات در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در خدمات رسانی، افزایش شعب بنیاد از چهار شهرستان به تمامی 17 شهرستان این استان است.
وی در ارتباط با میزان اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب آذربایجان غربی در سال جاری، افزود: در سال جاری اعتبارات ملی و استانی این اداره کل نسبت به سال گذشته پنج برابر افزایش یافته و این در حالی است که میزان اعتبارات شش میلیارد تومانی سال گذشته  به 30 میلیارد تومان در امسال افزایش یافته است.
این مسئول در ادامه از سنددار کردن بیش از 10 هزار واحد مسکن روستایی این استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: 73 درصد اماکن روستای استان که بیش از 140 هزار واحد هستند واجد شرایط برای دریافت سند مالکیت می‌باشند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در ارتباط با اجرای طرح هادی در روستاهای آذربایجان غربی اظهار داشت: در 150روستای استان باید طرح هادی اجرا شود که از این تعداد در 80 روستا اجرای طرح هادی به اتمام رسیده و در 70 روستای دیگر نیز این طرح به صورت نیمه تمام در حال اجراست.
فرماندار بوکان نیز در این جلسه گفت: با تاسیس بنیاد مسکن در ساخت مسکن روستایی و مقاوم سازی آنها تحولات مهم و اساسی صورت گرفته است.
حسن عباسی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی توجه به روستاها افزایش یافته و این امر سبب شده در حال حاضر فرهنگ روستایی فرهنگ غالب جامعه به حساب آید.
وی گفت: در شهرستان بوکان برای 800 واحد مسکن روستایی وام پرداخت شده و این واحدها براساس استانداردهای ایمنی مقاوم سازی شده‌اند.
فرماندار بوکان ضمن تقدیر از خدمات بنیاد مسکن استان به ویژه در روستاها که سبب ماندگاری روستائیان و شاهد مهاجرت معکوس مردم از شهرها به روستاها می‌شود، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با عنایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توسط بنیاد مسکن و سایر سازمان‌ها، امکانات رفاهی، فرهنگی و تغییرات اساسی در روستاها به وجود آمده، اما با توجه به اینکه روستاها محل تولید محصولات کشاورزی، دامی هستند، این اقدامات کافی نیست.
عباسی افزود: مسئولیتی که در اختیار ما گذاشته شده، روزی به پایان می‌رسد، خوشا به حال کسانی که با صبر و آرامش ضمن عبور از موانع، بدون توجه به حاشیه‌ها، این دوره را برای خدمت به محرومان و استقامت در برابر زیاده خواهان سپری کردند.
در پایان این مراسم منصور حیدری به عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان بوکان معرفی و از خدمات مدیر قبلی تجلیل شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول