اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری:

6 طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری از تصویب شش طرح هادی روستایی در این استان خبر داد.

6 طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی انصاری ظهر امروز در جلسه کمیته تصویب طرح‌های هادی و تعیین محدوده روستایی شهرستان فارسان، اظهار داشت: تاکنون به‌منظور مطالعه و تهیه این طرح‌ها افزون بر 750 میلیون ریال هزینه شده است.
وی افزود: با تهیه این مطالعات 2 هزار و 603 خانوار با جمعیتی بالغ بر 11 هزار و 63 نفر جمعیت از خدمات این طرح‌ها برخوردار خواهند شد.
انصاری با اشاره به روستاهای برخوردار از طرح هادی این شهرستان، گفت: طرح هادی روستاهای گوشه، عیسی آباد، گوجان، کوانک، امیدآباد سراب از توابع شهرستان فارسان و یان چشمه از توابع شهرستان شهرکرد به تصویب رسید.
مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به مزایای اجرای طرح‌های هادی در روستاهای این استان، گفت: اجرای طرح هادی روستایی سبب می‌شود تا جوانان از این فرصت استفاده کنند و زندگی در روستا را به زندگی شهرنشینی ترجیح دهند و این موضوع سبب رونق روستاها می‌شود.
انصاری با بیان اینکه پیشرفت سریع طرح هادی روستایی به همکاری اهالی و شورای روستاها بستگی دارد، گفت: اجرای طرح هادی در روستاها سبب ساماندهی و اصلاح بافت روستایی می‌شود.
وی رسیدگی به روستاها را از اولویت‌های کاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بر همین اساس تاکنون افزون بر 31 هزار مسکن روستایی در این استان مقاوم‌سازی شده است.
انصاری با اشاره به مهم‌ترین وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: ارائه خدمات فنی پروانه ساختمان روستایی با هدف نظارت بر احداث مسکن روستایی و ساخت واحدهای مقاوم در برابر سوانح طبیعی از مهم‌ترین این وظایف است.
مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تهیه و اجرای طرح بهسازی بافت با ارزش روستایی، اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر و ارتقای کمی و کیفی توان فنی، تخصصی پرسنل بنیاد مسکن این استان از دیگر این وظایف است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول