اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان زنجان خبر داد:

اجرای طرح هادی 80 روستا در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر‌ کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در سال‌جاری طرح هادی 80 روستای استان زنجان با پیشرفت 50 درصد در دست اقدام است.

اجرای طرح هادی 80 روستا در استان زنجان
احمد حاجی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه امسال در 80 روستای استان زنجان طرح هادی در حال اجرا است، اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی مجموع این طرح‌ها 45 درصد بوده و تعدادی نیز در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.
وی با بیان اینکه در سال‌جاری برای طرح‌های روستایی علاوه بر اعتبار 10 میلیارد و 296 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی اختصاص یافته از محل ماده 180 اعتبارات محرومیت‌زدایی نیز برای شهرستان‌های زنجان و ماهنشان به میزان 310 میلیون تومان اختصاص یافته است.
مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تهیه طرح هادی تا پایان سال 87 در 459 روستای استان اجرا شده است، افزود: تاکنون طرح هادی روستایی در شهرستان زنجان در 140 روستای بالای 50 خانوار و در 124 روستای زیر 50 خانوار انجام شده است.
وی با بیان اینکه در بحث مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز وضعیت استان زنجان نسبت به استان‌های دیگر مطلوب است، خاطر‌نشان کرد: از سال 82 از سهم 82 هزار و 425 واحد مسکونی روستایی تاکنون 42 هزار و 799 واحد مقاوم‌سازی شده است.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر از سهمیه مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان زنجان از سال 84 تا به امروز 52 درصد تحقق یافته است، تصریح کرد: اعتبار سال 90 برای 4 هزار واحد مسکونی ابلاغ و در حال حاضر این اعتبار توزیع بانکی شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه از 3 هزار و هفت واحد سهم سال گذشته و امسال، مقدار قابل توجهی تحقق یافته است، یاد آور شد: تاکنون 3 هزار و 503 واحد معادل 116 درصد از این واحدها در مرحله صدور پروانه ساخت قرار دارد.
وی افزود: از سهمیه مقاوم‌سازی مسکن روستایی سال‌های 89 و 90 در اجرای مرحله فونداسیون 100 درصد صورت گرفته است.
حاجی‌زاده خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر 91 درصد واحدهای روستایی در مرحله  اسکلت‌بندی، 83 درصدی در مرحله سفت‌کاری و 74 درصد در مرحله نازک‌کاری قرار دارند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول