اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی قائمشهر:

اجرای طرح هادی در روستاهای قائمشهر نیازمند مشارکت مردمی است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی قائمشهر گفت: اگر اعتبارات اجرای طرح هادی در روستاهای بخش مرکزی قائمشهر تامین نشود اتمام طرح‌ها تا 30 سال طول می‌کشد.

اجرای طرح هادی در روستاهای قائمشهر نیازمند مشارکت مردمی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، حجت‌الله مولایی ظهر امروز در جلسه زکات و دهیاری‌های شهرستان قائمشهر از جمله وظایف دهیاران را برنامه‌ریزی و خدمت صادقانه به مردم در راستای عمران و آبادانی روستا‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: با شناسایی خیران روستاها و دعوت به همکاری از آنان به عمران روستاها شتاب ببخشیم چرا که اعتبارات دولتی برای تامین هزینه‌ها ناکافی است.
وی یادآور شد: اگر در بخش طرح‌های هادی مشارکت مردمی صورت نگیرد اجرای کامل طرح‌های فعلی تا 30 سال به طول می‌انجامد.
وی اعتبار امسال طرح هادی 23 روستای بخش مرکزی شهرستان قائمشهر را 2میلیارد و 100 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تعداد روستاهای مصوب برای اجرای طرح هادی در این بخش 90 روستا بوده که در 31 روستا در حال اجرا است.
بخشدار مرکزی قائمشهر میزان اعتبار تعیین شده برای طرح‌های مختلف عمرانی بخش مرکزی شهرستان قائمشهر را در سال جاری 4 میلیارد و 500 میلیون تومان ذکر کرد.
وی ابراز داشت: 90 دهیاری در بخش مرکزی قائمشهر وجود دارد و 24 روستای این بخش نیز فاقد دهیاری است.
مولایی تعداد روستاهای بخش مرکزی قائمشهر را 117 روستا ذکر و تصریح کرد: این بخش 571 خانوار و 100هزار نفر جمعیت دارد و از ظرفیت بالایی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، تولیدی و گردشگری برخوردار است.
وی با اشاره به اهمیت زکات در توسعه و آبادانی روستا تاکید کرد: اعتبارات دولتی به تنهایی برای عمران روستاها کافی نیست و بخشی از بودجه‌ها باید از طریق زکات و مشارکت‌های مردمی تامین شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول