اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد فرماندار قائمشهر از سبک معماری ساختمان‌های اداری

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر از معماری ساختمان‌های اداری موجود در کشور انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار قائمشهر از سبک معماری ساختمان‌های اداری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با بیان غیرقابل قیاس بودن عزاداری امسال محرم در شهرستان قائمشهر با سال‌های گذشته اظهار داشت: دو ویژگی ممتاز محرم امسال، سازماندهی مناسب و انسجام بین هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری و نیز حضور باشکوه و مملو از عشق نوجوانان و جوانان در این مراسم بود.
وی این حضور پرشکوه را از برکت نهضت عاشورا دانست که در حال فراگیری و جهانگیر شدن در بین ملل مسلمان و غیرمسلمان است.
پیرفلک با اشاره به خیزش و قیام‌های مردمی در کشورهای مسلمان و تلاش آمریکا برای نامگذاری خیزش با نام بهار عربی تصریح کرد: خیزش مردمی این کشورها برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و نهضت عاشورا و نص صریح قرآن کریم مبنی بر استیلای مستضعفان عالم بر زمین است.
فرماندار قائمشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با وحدت، عنایت خداوند و خون شهدا به ثمر رسیده است، تاکید کرد: همه توطئه‌های استکبار در حال خنثی شدن است.
پیرفلک با اشاره به نقض حقوق بشر در کشورهای غربی و آمریکا و تلاش مذبوحانه آنان برای مخدوش کردن چهره ایران با عنوان ناقض حقوق بشر تصریح کرد: سرکوب وحشیانه پلیس آمریکا و شکنجه و نگهداری زندانیان با شرایط وخیم در زندان‌های آمریکا از حافظه بشریت پاک نمی‌شود.  
وی همچنین از برگزاری یادواره شهدای شهرستان قائمشهر بعد از هفت سال تاخیر خبر داد و افزود: فردا 20 آذر مراسم یادبود اولین شهید فرهنگی مازندران شهید علی ولی پور در بیت ایشان برگزار می‌شود.
این مسئول با انتقاد از معماری ساختمان‌های اداری موجود در کشور و استان مازندران مبنی بر عدم پیش بینی فضای مناسب برای جابه‌جایی معلولان و جانبازان تاکید کرد: به علت ساختار موجود بسیاری از مسائل و مشکلات توسط این افراد قابل پیگیری نیست، مدیرانی که به حل این معضل و نیز تامین اشتغال این عزیزان همت گمارند مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول