اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی:

مصون‌سازی پروژه‌های آبی در برابر تهدیدات ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی با اشاره به نقش حیاتی سامانه‌های تامین و انتقال آب بر مصون‌سازی این سامانه‌ها در برابر تهدیدات طبیعی و غیرطبیعی تاکید کرد.

مصون‌سازی پروژه‌های آبی در برابر تهدیدات ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی "علیرضا عامری" در کارگاه آموزشی پدافندغیرعامل و مدیریت منابع آب اظهار داشت: تهدید همواره جزیی از طبیعت و حیات همه موجودات بوده است.
وی گفت: به موازات تهدید، تدبیر برای رفع تهدید نیز همواره برای موجودات وجود داشته و هرچه تدبیر بیشتر بوده امنیت در برابر تهدید نیز بیشتر فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی افزود: تهدیدات طبیعی در پروژه‌ها معمولا پیش بینی می‌شود اما در پدافند غیرعامل، مصون‌سازی پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های مدیریت منابع آب در برابر تهدیدات غیرطبیعی و حملات دشمن، اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.
وی تاکید کرد:‌ به همین دلیل در پدافند غیرعامل، پیشگیری از تهدیدات غیرطبیعی باید به عنوان یک پروژه‌ در طرحهای مدیریت منابع آب پیش‌بینی، پیگیری و اجرا شود.
در این کارگاه یکروزه محورهای "نگرش مفهومی بر موضوع پدافند غیرعامل و کاربرد آن در حوزه آب"،"پدافند غیرعامل در سیستم اطلاعات مکانی" و "چالشهای ویژه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در سامانه‌های آبرسانی" به ترتیب در سخنرانی‌هایی توسط قزل‌سوفلو، شاد و نعمت حسنی مورد بررسی قرار گرفت.
خبر دیگری از شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی حاکی است تفاهمنامه همکاریهای علمی و پژوهشی بین شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی و جهاد دانشگاهی این استان منعقد شد.
این تفاهمنامه در حاشیه "کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل و مدیریت منابع آب" با هدف گسترش تحقیقات کاربردی و دستیابی به خودکفائی علمی، ارتقاء سطوح تحقیقاتی و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز، بهره‌گیری از تخصص‌های مختلف علمی، تحقیقاتی، تجهیزاتی، آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای، ارائه راه حل‌های مناسب علمی، بومی و کاربردی در مسائل تخصصی آب و نیز ارائه‌ی راهکارهای اجرایی مرتبط با ارتقای سطح علمی و فرهنگی استان منعقد شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول