اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز برگزار شد؛

مانور پدافند غیرعامل برق در جیرفت

خبرگزاری فارس: مانور آمادگی شرکت توزیع برق جنوب استان در مقابله با حوادث در جیرفت برگزار شد.

مانور پدافند غیرعامل برق در جیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مانور آمادگی شرکت توزیع برق جنوب استان در مقابله با حوادث در بخش اسماعیلیه شهرستان جیرفت با موفقیت برگزار شد.
حشمت‌الله صحبتی معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق جنوب کرمان در حاشیه مانور پدافند غیرعامل برق جنوب کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: مانور آمادگی شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در مقابله با حوادث در شهرستان جیرفت با موفقیت برگزار شد.
وی افزود: در این مانور یک‌روزه، نیروهای شرکت‌کننده در مقابله با حوادث، سطح آمادگی و نقاط ضعف و توانمندی‌های خود را محک زدند.
صحبتی تصریح کرد: چهار اکیپ در قالب 19 نفر از شهرستان‌های بافت، سیرجان، بم، بردسیر، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه‌گنج، عنبرآباد، ریگان، فهرج، فاریاب، منوجان و جیرفت در این مانور شرکت داشتند.
وی بیان کرد: این افراد در بخش شبکه‌های فشارقوی و ضعیف، پست‌های توزیع و روشنایی معابر عملیات‌های از قبل طراحی شده را با موفقیت انجام دادند.
صحبتی با بیان اینکه این مانور بدون کوچک‌ترین مشکلی برگزار شد، بیان کرد: شرکت توزیع برق جنوب از آمادگی بالایی در مقابله با حوادث برخوردار است.
به گزارش فارس، مانور آمادگی شرکت توزیع برق جنوب استان در مقابله با حوادث با حضور مردم و مسئولان در بخش اسماعیلیه از توابع شهرستان جیرفت برگزار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول