اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سرپرست اداره اوقاف جیرفت؛

6 وقف‌ انجام شده در جیرفت تشریح شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت وقف‌های صورت گرفته شده سال‌جاری در جیرفت را تشریح کرد.

6 وقف‌ انجام شده در جیرفت تشریح شد
مهدی شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به شش وقف انجام شده طی سال جاری در شهرستان جیرفت اظهار داشت: این شش زمین موقوفه برای احداث مسجد، حسینیه و مراکز فرهنگی در جنوب استان اختصاص داده شده است.
وی افزود: در روستای «کهورکلاغ» زمینی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع توسط «بلقیس بیدشکی» و «سمندر مشایخی» برای مصارف عام‌المنفعه وقف شده است.
شریف تصریح کرد: همچنین زمینی به مساحت 700 مترمربع در روستای «دهنوشهسوار» واقع در بخش اسماعیلیه توسط «یدالله اقتداری» برای احداث مسجد وقف و تولیت آن به هیئت امنای منصوب از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه، واگذار شده است.
وی خاطرنشان کرد: در روستای «خاتون‌آباد» کهنوج نیز زمینی به مساحت 600 مترمربع توسط «فرحناز سعیدی‌مالکی» وقف شده است که با تشخیص رئیس اداره اوقاف به مصرف عام‌المنفعه می‌رسد.
شریف ابراز داشت: همچنین زمین دیگری به مساحت 330 مترمربع «مریم شاهرخی» در شهرستان کهنوج در راستای گسترش فرهنگ قرآنی وقف شده است.
وی بیان داشت: وقف زمینی به مساحت 850 مترمربع در خالق‌آباد توسط «حمید جوشایی» نیز برای احداث مسجد از دیگر موارد وقف صورت گرفته است.
شریف با اشاره به دیگر وقف‌های صورت گرفته در شهرستان جیرفت، عنوان کرد:  زمینی به مساحت 300 مترمربع در شهرستان عنبرآباد برای احداث مسجد توسط «محمد توکلی‌گمرکان» وقف شده است.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: شش وقف جدید در شهرستان جیرفت در سال جاری صورت گرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول