اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه:

ورود بخش خصوصی در موقوفات به مصلحت وقف است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به نیاز ورود بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری پروژه‌های موقوفه گفت: ورود بخش خصوصی در موقوفات به مصلحت وقف است.

ورود بخش خصوصی در موقوفات به مصلحت وقف است
حجت‌الاسلام علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: ورود بخش خصوصی تنها در زمینه سرمایه‌گذاری در املاک موقوفه است و نه امامزادگان؛ امیدواریم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های موقوفه‌ای که نیاز به سرمایه‌گذاری دارند شاهد احیای موقوفات باشیم. 
سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه بر نظارت دقیق سازمان اوقاف بر پروژه‌های موقوفه‌ای که در آن بخش خصوصی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، تاکید کرد و یادآور شد: اوقاف برای سرمایه‌گذاری در موقوفات کسانی را می خواهد که به وقف اعتقاد داشته باشند. 
وی از جمله شرایط آن عده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که مایل به ورود به پروژه‌های موقوفه هستند را نبود منفعت‌طلبی بیش از حد خواند و خاطرنشان کرد: اوقاف سرمایه‌گذارانی را از بخش خصوصی می‌خواهد که به وقف اعتقاد داشته باشند و اگر چه سودی در این زمینه داشته باشند، اما بیشترین هدف را برای کمک به جامعه و به ویژه طبقه محروم را داشته باشند. 
سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه اذعان داشت: اوقاف به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ورود بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و نیز چارچوب نظارتی بر این کار است تا در نهایت کاری کنیم که به مصلحت وقف باشد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول