اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس فعالیت‏های قابل توجه؛

جهاد دانشگاهی استان سمنان تقدیر شد

خبرگزاری فارس: روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان به پاس فعالیت‏های قابل توجه در بین روابط عمومی‌های استان شایسته تقدیر شناخته شد.

جهاد دانشگاهی استان سمنان تقدیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، براساس گزارش اعلام شده از سوی شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان در ارزیابی‏ای که توسط شورای اطلاع‏رسانی و استانداری سمنان انجام گرفت، روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان بین روابط عمومی‏های دستگاه‏های اجرای استان به عنوان روابط عمومی برتر و شایسته تقدیر شناخته شد.
علیرضا خلخالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و رئیس شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان در لوح تقدیری خطاب به حسن رهایی مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان آورده است: عرضه ارتباطات و دست‏اندرکاران آن، شریان‏های اطلاع‏رسانی، آگاهی بخشی جامعه و عامل همکاری، وحدت و همبستگی مردم با دستگاه‏ها و سازمان‏ها به شمار می‎آیند.
در ادامه آمده است: در این میان روابط عمومی‏ها به عنوان کانال و پل ارتباطی مخاطبان با سازمان نقش مهم و تاثیرگذاری در ایجاد نشاط و شادابی کارکنان و روند اعتمادسازی و جلب مشارکت‏های مردمی، اجرای مطلوب برنامه‏ها و سیاست‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمت‏گزار در جامعه ایفا می‏کنند و به عنوان مشاور و بازوی مدیریت، گوش شنوا، چشمان بینا و مغز متفکر سازمان محسوب می‏شوند.
در استان سمنان هم مجموعه روابط عمومی‏ها با فعالیت مستمر و با همکاری خبرنگاران تلاش مضاعفی در عرصه اطلاع‏رسانی دارند که با ارزیابی به عمل آمده از مجموعه دستگاه‏های اجرایی استان سمنان، روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان به عنوان روابط عمومی قابل تقدیر شناخته شده است که از زحمات جنابعالی و همکاران محترم درعرصه روابط عمومی تقدیر و تشکر می‏شود.
حسن رهایی، مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان در این زمینه با اشاره به ضرورت توجه سازمان‏ها و نهادها به جایگاه و نقش روابط عمومی گفت: نوع ویژه خدمات‏رسانی در فرهنگ مذهبی و اعتقادی ما ایجاب می‏کند که در روابط عمومی‏ها که حلقه‌ واسط مردم، مسئولان و نهادها محسوب می‏شوند، بیشترین توجه به تکریم ارباب رجوع شود و از این رو در نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی استان به طور ویژه به این مهم توجه شده است.
مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، جایگاه روابط عمومی‏ها را در معرفی خدمات و شناساندن نهادها مهم ارزیابی کرد.
وی افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد برآمده از انقلاب می‏کوشد در راستای اهداف نظام با ارایه خدمات به مردم بیش از پیش در ساختن فردایی بهتر موثر باشد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول