اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان:

مسئولان انتخابات امانتدار آرای مردم هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: مسئولان اجرایی انتخابات همه امانتدار آرای مردم بوده و در حفظ رای‎های آنان از هیچ تلاشی دریغ نمی‎کنند.

مسئولان انتخابات امانتدار آرای مردم هستند
 به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‎محبوب ظهر امروز در جلسه بخشداران و مسئولان کمیته‎های شش‎گانه برگزاری انتخابات با بیان اینکه انتخابات باعث تقویت نظام و تجلی مردم‎سالاری است، اظهار داشت: در کشور ما تاکنون بیش از 30 انتخابات برگزار شده که در کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند نیز این تعداد انتخابات برگزار نشده‎است.
وی افزود: در نظام اسلامی، سرنوشت مردم به دست خود آنها رقم می‎خورد که این موضوع باعث سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
باذلی‎محبوب با اشاره به چهار شعار تبیین شده وزارت کشور برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان برای این نظام برنامه‎ریزی کرده و حال که می‎دانند در جنگ‎های سخت قادر به رویارویی با ایران نیستند به جنگ نرم رو آورده‎اند.
وی خاطرنشان کرد: اما آنها با توجه به بیداری و هوشیاری مردم با وجود صرف هزینه‎های بسیار گزاف، موفق نبوده‎اند و نظام اسلامی ما نیز نظام قوی و محکمی بوده که بر اساس اسلام پایه‎ریزی شده است و تا زمانی که ما به این اصول پایبند باشیم، دشمنان راه به جایی نخواهند برد.
فرماندار بهبهان در ادامه با بیان اینکه فرمانداری مسئولیت اجرایی انتخابات را بر عهده دارد، ابراز داشت: قانون نیز اختیارات را تعیین کرده و ما نیز موظف هستیم مراحل انتخابات را با معیارهای قانونی انجام داده و از حواشی آن اجتناب و دوری کنیم.
وی افزود: ملاک اصلی ما در اجرای انتخابات رهنمودها و سیره عملی امام(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری است.
باذلی‎محبوب خطاب به مسئولان کمیته‎ها نیز گفت: مسئولان کمیته‎‎ها باید مسئولیت‎های خود را به خوبی شناخته و به آنها تسلط کافی داشته‎باشند تا در مواقع لزوم به سرعت تصمیم درست را اتخاذ کنند.
وی خاطرنشان کرد: ما امانتدار مردم بوده و باید در برگزاری هرچه بهتر انتخابات و حفظ آرای مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
فرماندار بهبهان همچنین ضمن اشاره به سخنان ولایت فقیه در خصوص اینکه انتخابات باید تجلی مردم‎سالاری دینی باشد، تاکید کرد: کاندیداها ضمن احترام به یکدیگر باید اخلاق پذیرش پیروزی و یا شکست را داشته‎باشند.
وی به سخنان ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: دولت وام‎دار هیچ کس نبوده، در انتخابات کاندیدای خاص و سوگلی نداشته و همه یکی هستند.
باذلی‎محبوب در پایان خاطرنشان کرد: پس از تعیین حوزه‎های برگزاری انتخابات، باید کمبودها و نیازهای آنها مشخص و شناسایی شده و در کوتاهترین زمان برطرف و حل شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول