اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

ادعای تقلب در انتخابات سخنان تکراری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ادعای تقلب در انتخابات سخنان تکراری است و با توجه به مکانیسم انتخابات امکان تقلب رخ دهد.

ادعای تقلب در انتخابات سخنان تکراری است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز آژیده صبح امروز در نشست جمعی از مسئولان استانی خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی در استان شد.
وی ایجاد اختلاف را هدف اصلی دشمنان دانست و  اظهار کرد: استکبار جهانی با مشاهده شکست خود در زمینه‌های مختلف به اختلاف افکنی روی آورده‌اند.
آژیده ادامه داد: دشمن در آستانه انتخابات به اختلاف افکنی و ایجاد یاس روی آورده‌اند که این تلاش‌ها همیشگی بوده است.
وی تاکید کرد: انتخابات آزمونی بزرگ و الهی است که ملت ایران برگ بزرگی از حماسه حضور خواهند آفرید.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس از روز شنبه هفته آینده یادآور شد: آذربایجان‌شرقی در این راستا آمادگی کامل دارد تا انتخاباتی پرشور و منظم برگزار کنند.
این مسئول سیاسی استان با اشاره به طمع دشمنان برای فتنه‌افکنی در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا شرایطی مشابه را در انتخابات خلق کند و تلاش دارند تا به صورتی مذبوحانه مشکل‌آفرینی کنند.
وی یادآور شد: سخنان بیهوده‌ای چون فرمایشی بودن انتخابات و نمایشی بودن همان سخنان بیهوده‌ای است که از سوی دشمنان تکرار می‌شود و مردم به این سخنان بی‌توجه هستند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: ادعای تقلب در انتخابات نیز سخنان تکراری است و با توجه به مکانیسم انتخابات امکان تقلب رخ دهد.
وی گفت: بر اساس دیدگاه دینی مردم نیز امکان تقلب در انتخابات نیز غیرممکن است که در همین راستا اجرای دقیق قانون خواهد توانست ادعاها را خنثی کند.

التزام به قانون و رعایت بی‌طرفی در زمینه انتخابات ضروری است
آژیده اظهار کرد: التزام به قانون و رعایت بی‌طرفی در زمینه انتخابات ضروری است و باید به‌عنوان یک تکلیف الهی در این میدان حاضر شد.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: کاندیداها به زمان مقرر تبلیغات انتخاباتی مقید باشند و از بی‌اخلاقی پرهیز کنند.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول