اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس تاکید کرد:

لزوم اشراف کامل دست‌اندکاران انتخابات به امور اجرایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: کارشناسان و سایر دست‌اندرکاران امر انتخابات، باید نسبت به مباحث فنی و اجرایی این دوره اشراف کامل داشته باشند.

لزوم اشراف کامل دست‌اندکاران انتخابات به امور اجرایی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، یحیی صادقی در جلسه کارگاه آموزشی کارشناسان انتخابات و فناوری اطلاعات فرمانداری‌های استان فارس گفت: انتخابات در هر دوره نسبت به دوره‌های قبل تکامل یافته و به همین لحاظ نیز کارشناسان و سایر دست‌اندرکاران امر انتخابات باید نسبت به مباحث فنی و اجرایی این دوره اشراف کامل داشته باشند.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس خاطرنشان کرد: مسئولیت سنگین دست‌اندرکاران امر انتخابات بر ضرورت آموزش و اشراف کامل اطلاعاتی آنان افزوده و در این مورد تلاش می‌کنیم تا به حداقل رساندن معایب فنی و اجرایی، بر کیفیت انتخابات نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیفزاییم.
جانشین ستاد انتخابات استان فارس تصریح کرد: کارشناسان انتخابات فرمانداری‌های استان فارس باید در بروزرسانی اطلاعات و اخبار انتخاباتی اهتمام بیشتری داشته باشند.
به گزارش فارس، کارگاه آموزشی کارشناسان انتخابات و فناوری اطلاعات فرمانداری‌های استان فارس با ارائه مباحث فنی و تخصصی این حوزه در سالن شهید قاضی استانداری فارس پایان یافت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول