اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده:

مجموعه دولت در انتخابات به دنبال گرایش خاصی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار خدابنده با بیان اینکه مجموعه دولت دنبال جریان و گرایش خاصی در انتخابات نیست، گفت: عوامل اجرایی انتخابات با هیئت نظارت به عنوان یک مجموعه تقویت کننده در راهنمایی مجریان، هماهنگی کامل دارد.

مجموعه دولت در انتخابات به دنبال گرایش خاصی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی پیش از ظهر در نخستین نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات و هیئت نظارت شهرستان خدابنده با اشاره به وظیفه خطیر وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات‌، قانون‌مداری‌، حاکمیت اخلاق و رقابت سالم در چارچوب قانون را از اهداف اصلی وزارت کشور در برگزاری انتخابات عنوان کرد.
نورالدین رفیعی خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات موجب اعتلای پرچم نظام شده و بر وفاق‌، همدلی و نشاط مردم افزوده است.
وی با بیان اینکه ایجاد فضایی سالم برای تحقق اهداف انتخابات ضروری است، افزود: ایجاد زمینه برای حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی از مهم‌ترین دغدغه‌های عوامل اجرایی انتخابات است.
رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان خدابنده با اشاره به ضرورت تبیین این تفکر در بین مردم که مجموعه دولت دنبال جریان و گرایش خاصی نیست، اظهار داشت‌: عوامل اجرایی انتخابات با هیئت نظارت به عنوان یک مجموعه تقویت کننده در راهنمایی مجریان هماهنگی کامل دارد.
وی افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با عمل به قانون از آرای مردم صیانت می‌شود.
وی خواستار فراهم کردن زمینه‌های لازم برای هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن و شرکت حداکثری مردم در انتخابات شد.
در ادامه این جلسه رئیس هیئت نظارت دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حوزه انتخابیه شهرستان خدابنده‌، عملکرد ستاد انتخابات شهرستان خدابنده در ادوار گذشته را از افتخارات این شهرستان خوانده و اظهار امیدواری کرد که این انتخابات نیز باشکوه‌تر از دوره‌های گذشته برگزار شود.
حجت‌الاسلام علی رجبی در این جلسه بر لزوم نشست‌های مشترک‌، آموزش عوامل اجرایی و نظارتی تاکید کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول