اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

ملت 9 دی تیر خلاصی را بر قلب فتنه‌گران زد/رسانه‌ها زمینه مشارکت مردم در انتخابات را گسترش دهند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: ملت ایران در 9 دی تیر خلاصی را به قلب فتنه‌گران زد و حضوری خودجوش در صحنه داشت.

ملت 9 دی تیر خلاصی را بر قلب فتنه‌گران زد/رسانه‌ها زمینه مشارکت مردم در انتخابات را گسترش دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به حماسه مردم در 9 دی اظهار داشت: سنگین‌ترین توطئه‌ سیاسی بعد از انقلاب با طراحی بین‌المللی و حمایت داخلی فتنه سال 88 بود که با عنایت خداوند متعال خنثی و فضل و برکات خداوند بر کشور جاری و ساری شد.
وی افزود: نقش ملت و حضور و حماسه‌ای که آفریدند در طول تاریخ انقلاب و جهان بی‌نظیر بوده است.
کمالی با بیان اینکه ملت ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند، تصریح کرد: ملت ایران در 9 دی تیر خلاصی را به قلب فتنه‌گران زد و حضوری خودجوش در صحنه داشت.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور پرشور در صحنه 9 دی، ولایتمداری خود را اثبات کردند و 9 دی اثرات بزرگی را برای اسلام و جامعه اسلامی رقم می‌زند.
رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان بیان داشت: نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید بر اساس چارچوب موازین الهی و اسلامی حرکت کنند و برای وحدت ملی نیز تلاش کنند.
کمالی گفت: انتظار می‌رود تا نامزدهای انتخاباتی مواردی مانند تخریب نکردن سایر نامزدها و احترام به قانون را مدنظر قرار دهند و از دادن وعده‌های بی‌مورد به مردم خودداری کنند.
وی همچنین از انتخابات به عنوان اثبات سند بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: مشارکت مردم در انتخابات، مشت محکمی به دهان دشمنان است.
کمالی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون انتخابات‌‌های‌ باشکوهی در ایران اسلامی برگزار شده است، اذعان داشت: هیچ کشوری در دنیا، تا کنون سه دهه انتخابات را برگزار نکرده است.
وی با تاکید بر هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دشمنان در انتخابات ضعیف کردن حضور ملت، بیان تقلب در انتخابات و ایجاد فتنه است.
کمالی با اشاره به بیداری اسلامی و برگزاری انتخابات در این کشورها گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید به عنوان الگوی انتخاباتی اسلامی به سایر جوامع ارائه شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان تصریح کرد: با تلاش ملت و مسئولان در این انتخابات نیز تمام توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.
کمالی خاطرنشان کرد: کسانی که فتنه‌گری کردند در عرصه انتخابات و نظام جایگاهی ندارند و کسانی که در مسیر ولایت، قرآن و عترت باشند، اجازه ورود به انتخابات را دارند.
وی با اشاره به اینکه استان کرمان رکورددار حضور مردم در انتخابات تاریخ ایران است، عنوان کرد: در این انتخابات بار دیگر مردم کرمان چنین صحنه‌های زیبایی را رقم می‌زنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: رسانه‌ها بر طبل حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بکوبند.
وی افزود: هیئت نظارت و ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان تشکیل شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول