اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان تاکید کرد:

تلاش برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: باید برای برگزاری باشکوه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش کرد.

تلاش برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی سه‌شنبه‌شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با بیان اینکه در دهه اول محرم فضایی سراسر معنوی و معرفتی بر استان حاکم بود از تمام نقش‌آفرینان برگزاری مراسم‌های عزاداری در استان تقدیر کرد و اظهار داشت: محرم و عاشورا ظرفیت بسیار بزرگی است.
وی افزود: یکی از راهبردهای معاندان و استکبار جهانی استفاده از معبر انتخابات برای تغییر و تحول در کشورها است که فتنه سال 88 و حوادث پس از آن مصداق بسیار خوبی در این زمینه است.
سعیدی تصریح کرد: انتخابات‌ها می‌توانند هم چالش عظیمی برای کشور و هم نقطه قوت و تاثیرگذاری باشند و تاکنون در کشور ما حضور ملت تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.
وی با اشاره به حماسه 9 دی ملت ایران خاطرنشان کرد: مردم در 9 دی زمانی که ناکارآمدی احزاب را دیدند به میدان آمدند و انقلاب سوم را رقم زدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی استان کرمان می‌تواند با ارائه راهکارهای مناسب برای برگزاری باشکوه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این رویداد بزرگ کشور تاثیرگذار باشد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز در این جلسه از برگزاری نماز طلب باران در سراسر استان کرمان خبر داد و افزود: این نماز هفته آینده پنجم دی‌ماه به صورت همزمان در سراسر استان کرمان اقامه می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول