اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه نانوایان آمل:

بهای گاز برای نانوایی‌ها بسیار بالاست/ کاهش کیفیت نان سنگک

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه خبازان آمل گفت: یارانه سوخت نانوایی‌ها هنوز تامین نشده و بهای گاز برای این بخش بسیار بالاست.

بهای گاز برای نانوایی‌ها بسیار بالاست/ کاهش کیفیت نان سنگک
محمدرضا الیاسی در حاشیه کمیته تعزیرات آرد و نان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه براساس ماده شش قانون هدفمندکردن یارانه‌ها قرار شده بود به بهای سوخت واحدهای تولیدی یارانه تعلق گیرد، اظهار داشت: قرار بود به نانوایی‌هایی که تایید می‌شوند مساعدتی در زمینه پرداخت هزینه‌های سوخت انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه اعتبارات مرحله دوم بازسازی و نوسازی نانوایی‌ها نیز هنوز پرداخت نشده است، تصریح کرد: این اعتبار قرار بود به تمام نانوایی‌ها تعلق گیرد که هنوز عملی نشده است.
الیاسی با اشاره به اینکه تمام نانوایی‌ها به نوعی به بازسازی و نوسازی نیاز دارند، افزود: وضعیت معیشتی نانوایی‌ها رو افول نهاده است و این بخش نیازمند حمایت‌های بیشتر است.
وی با بیان اینکه در روز اصناف رییس‌جمهور قول داده بود که سبد حمایت نانوایی‌ها تامین شود، تاکید کرد: خبازان در انتظار این حمایت‌ها هستند.
رئیس اتحادیه خبازان آمل با اعلام اینکه براساس این سبد، قرار بود در نرخ گاز نانوایی‌ها تجدید نظر شود، گفت: بهای امروز گاز برای نانوایی‌ها بسیار زیاد است و با توجه به اینکه این بخش تولیدی محسوب می‌شود باید از حمایت‌های لازم برخوردار شود.
وی تصریح کرد: کاهش نرخ سوخت برای نانوایی‌ها افزایش خاطری برای این قشر ایجاد می‌کند.
الیاسی با بیان اینکه پس از هدفمند کردن یارانه‌ها تعداد نانوایی‌ها افزایش یافته است، گفت: تعداد نانوایی‌های آزادپز سابق در آمل پیش از هدفمند کردن به تعداد کافی و این امر در رونق این بخش پس از اجرای طرح نقش داشته است.
وی با اشاره به اینکه پس از تعیین نرخ و چانه‌ها برای انواع نان، کیفیت نان سنگک کاهش یافته است، یادآور شد: هم اکنون این نان با چانه 430 گرمی 350 تومان عرضه می‌شود در حالی که سنگک باید دارای چانه‌ای بیش از 500 گرم باشد تا کیفیت لازم را داشته باشد.
الیاسی با بیان اینکه نامه‌نگاری کردیم چون وزن چانه‌ها کم شده کیفیت نان سنگک هم پایین آمده و مشتری کافی برای سنگک‌های بی‌کیفیت وجود ندارد، تصریح کرد: سنگک نان سنتی و با کیفیت و از لحاظ بهداشتی نیز بسیار مورد تایید است که باید فکری در این زمینه بشود.
 انتهای‌پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول