اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای برنامه‌ریزی بوشهر مصوب شد؛

اعتبارات خشکسالی در اختیار معاونت عمرانی و برنامه‌ریزی استانداری بوشهر

خبرگزاری فارس: در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر، پیشنهاد تفویض اختیار توزیع اعتبارات خشکسالی به معاونت برنامه‌ریزی و عمرانی و هماهنگی شهرستان‌ها تصویب شد.

اعتبارات خشکسالی در اختیار معاونت عمرانی و برنامه‌ریزی استانداری بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در این نشست با رای‌گیری از بین اعضای دارای حق رای شورای برنامه‌ریزی از بین 30 عضو رای‌گیری صورت گرفت و با اکثریت آرا موضوع تفویض اختیار توزیع اعتبارات خشکسالی به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر تصویب شد.
در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر همچنین موضوع اخذ مجوز کمیسیون 215 پروژه‌های عمرانی بررسی و شماری از مدیران پروژه‌های اولویت‌دار خود را مطرح کردند.
استاندار بوشهر در این ارتباط گفت: تبعات ناشی از عدم اخذ مجوز کمیسیون 215 بر عهده مدیر کل دستگاه اجرایی است و عذری در این مورد پذیرفتنی نیست.
محمدحسین جهانبخش افزود: مدیران باید از طریق وزارتخانه‌های مرتبط برای تصویب اعتبارات پروژه‌های خود در معاونت راهبردی، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دادند.
وی بر تسریع در اخذ مجوز اجرای پروژه‌های اولویت‌دار در استان تاکید کرد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر نیز با تشریح آیین نامه جدید شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان گفت: براساس آیین نامه جدید هفت کارگروه شامل امور اقتصادی، زیربنایی و شهرسازی، اجتماعی ـ فرهنگی و خانواده، امایش سرزمین، محیط زیست و توسعه پایدار، پژوهش، فناوری و تحول اداری، سلامت، امنیت غذایی، درآمدها و تجهیز منابع استانی و اشتغال در شورای برنامه‌ریزی ایجاد شده است.
رسول زارعی افزود: کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها نیز با حضور روسای ادارات شهرستانی و نمایندگان مجلس به ریاست فرمانداران تشکیل می‌شود.
وی تصریح کرد: کمیته برنامه‌ریزی شهرستان موظف است با رعایت دستورالعمل ابلاغی نسبت به اولویت‌بندی پروژه‌ها و تامین اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام اقدام کند.
در این نشست مدیران راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی، کار و امور اجتماعی و آب منطقه‌ای گزارشات خود در ارتباط با پروژه‌های مربوط به کمیسیون 215 را مطرح کردند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول