اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

خودشناسی و انقلاب‌شناسی آغاز حرکت در مسیر جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: خودشناسی، انقلاب‌شناسی و دشمن‌شناسی به عنوان آغاز حرکت در مسیر جنگ نرم است.

خودشناسی و انقلاب‌شناسی آغاز حرکت در مسیر جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در همایش سراسری آیه‌های ایثار و تلاش که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: خودشناسی، انقلاب‌شناسی و حرکت در مسیر ولایت و همچنین دشمن‌شناسی به عنوان آغاز حرکت در مسیر جنگ نرم است که باید به آن توجه شود.
وی با تاکید بر اینکه ره یافتگان باید رهروان خوبی تربیت کنند تصریح کرد: ره یافتگان حقیقی شهدا هستند و ما باید در تبعیت از آرمان‌های آنان و حرکت در مسیر نورانی آنها رهروان خوبی برای آنان باشیم.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به عاشورا و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین خاطرنشان کرد: شهدای کربلا با گذشتن از جان خود از حریم ولایت دفاع نموده و با بصیرت، جان خود را فدای امام حسین(ع) کردند ولی رسالت حضرت زینب(س) از بعد عاشورا شروع و تا زمان حیاتش ادامه یافت.
صلاحی حضرت زینب(س) را به عنوان نخستین آیه ایثار و تلاش خواند و تصریح کرد: صبر، ایثار و تلاش حضرت زینب(س) به عنوان پیام رسان کربلا سبب جاودانه شدن قیام عاشورا در طول تاریخ بشر شده است.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما الهام گرفته از قیام امام حسین(ع) بود بیان داشت: استمرار حرکت سیدالشهدا بود که سبب احیای دین و ایجاد موج بیداری در ملت‌های منطقه شد.
صلاحی گفت: تبعیت از ولایت فقیه امروز به عنوان اصلی‌ترین شاخص و وظیفه استمرار حرکت انقلاب و شهدا است که باید در این مسیر گام برداشت.
صلاحی گفت: تبعیت از ولایت فقیه امروز به عنوان اصلی‌ترین شاخص و وظیفه استمرار حرکت انقلاب و شهدا است که باید در این مسیر گام برداشت.
صلاحی پنج واقعه مهم عالم یعنی بعثت رسول‌الله، نصب ولی‌الله، قیام ثارالله، نهضت روح الله و ظهور بقیه الله را ارکان هدایت بشر دانست و تصریح کرد: انسان با تفکر و تامل در آنها به رستگاری دست پیدا می‌کند.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه دشمنان نظام برای به زانو در آوردن دولت اسلامی از هر حربه‌ای که می‌توانستند استفاده کردند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با بصیرت مردم و تبعیت آنان از ولی فقیه تمام توطئه‌های آنها خنثی شد.
وی گفت: دشمن در طول تاریخ از بی‌بصیرتی مردم استفاده می‌کند و به القای شک و شبهه در بین آنان می‌پردازد که فتنه 88 نمونه بارزی از این جریان بوده حتی بعضی خواص به دلیل بی‌بصیرتی مردود
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول