اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

روابط عمومی‌ها در خط مقدم جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: روابط عمومی‌ها در خط مقدم جنگ نرم هستند و فعالیتی تخصصی محسوب می‌شوند.

روابط عمومی‌ها در خط مقدم جنگ نرم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی صبح امروز در نشست جمعی از مسئولان روابط عمومی آذربایجان‌شرقی بر ایفای نقش روابط عمومی‌ها و عملکرد صحیح اطلاع‌رسانی تاکید کرد.
وی با اشاره به شرایط اطلاع‌رسانی جهانی بیان کرد: در حالی‌که جهان در مرحله انفجار اطلاعات قرار دارد توجه به موضوع مدیریت و نحوه اطلاع‌رسانی ضروری است.
طباطبایی بیان کرد: امروزه تلاش می‌شود تا اطلاع‌رسانی امری غیرمدیریتی و اتفاقی تلقی شود و این در حالی است که مدیریت اطلاع‌رسانی بر حجم اطلاعات غلبه دارد.
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: امروزه نحوه اطلاع‌رسانی و جذب مخاطبان دارای اهمیتی مضاعف بوده و مخاطبان آنچه را که می‌پسندند انتخاب می‌کنند.
وی، بر ایفای نقش روابط عمومی‌ها در جامعه تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید در راستای همراه کردن مردم نقش خود را به انجام برسانند و در این میان فعالیت تخصصی روابط عمومی‌ها نباید مورد غفلت واقع شود.
طباطبایی در ادامه با اشاره به نقش خبرنگاران در جامعه اسلامی، گفت: خبرنگاران در شرایط کنونی نقش همان راویان حدیث گذشته را دارند و باید در این زمینه توجه و حساسیت لازم را داشته باشند.
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: امروز مرزها برداشته شده و بدون اجازه خانواده‌ها به داخل خانه‌ها نفوذ می‌کنند و ارزش‌ها را مورد هدف قرار می‌دهند.
وی تاکید کرد: امروز استعمار تلاش می‌کند تا امر جهانی شدن را به معنای غربی شدن تعبیر کند و این واژه صحیح نیست.
طباطبایی یادآور شد: روابط عمومی‌ها در عرصه جنگ نرم رسالت مهمی بر عهده دارند که موفقیت در این عرصه به صورت یک هدف بزرگ باید دنبال شود.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول