اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

برگزاری گفتمان تنها راه مقابله با جنگ‌ نرم است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری گفتمان‌های دانشجویی و دینی تنها راه مقابله با جنگ‌ نرم دشمن در دوران کنونی است.

برگزاری گفتمان تنها راه مقابله با جنگ‌ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی صبح امروز در مراسم اختتامیه سومین دوره آموزش اساتید و دبیران گفتمان‌های دانشجویی طلاب سراسر کشور که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل با طراحی مردم‌سالاری دینی، و معماری نظام دهن دنیا را بستند. 
استاندار خراسان رضوی  اظهارداشت: از اول انقلاب دشمن از ابزار زیادی مثل عراق، جنگ تحمیلی، گروه‌های مختلف، تحریم و... بر علیه ما برای از بین بردن ولایت و انقلاب اسلامی استفاده کرد.

* جان‌مایه همه گفتمان‌ها باید بصیرت باشد

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که بصیرت‌افزایی نیاز جدی امروز ماست، تصریح کرد: در زمان جنگ خیلی از رزمندگان با بصیرتی که داشتند و با توجه به اینکه حتی امام راحل را ندیده بودند به جنگ رفتند در صورتی که آن زمان مردم امام علی(ع) را دیدند اما چون بصیرت نداشتند به کنار رفتند.
نماینده عالی دولت در خراسان رضوی افزود: امروز دشمن خیلی مکر می‌کند و باید آن را شناخت، در گفتمان‌ها شناخت مهم است.
صلاحی با اشاره به اینکه در حال حاضر و در جنگ ‌نرمی که با دشمن داریم بصیرت حرف اول را می‌زند، بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری بیان کردند، در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان طوری جنگیدند که همگی مدال بصیرت گرفتند امروز در مواجهه با جنگ‌ نرم بصیرت بیشتر نیاز است.
نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی تصریح کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی تنها راه برای مقابله با جنگ ‌نرم است، زیرا ما حرف‌های بسیاری برای معرفی ولایت‌فقیه داریم.


* گفتمان‌های دینی اندیشکده‌های پشتیبانی‌کننده جوانان ما است

محمود صلاحی تصریح کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی اندیشکده‌های پشتیبانی‌کننده جوانان ماست و این موضوع برای ما بسیار جدی و اساسی و این گفتمان‌ها استراتژی ما است.
وی با اشاره به اینکه اصل گفتمان‌ها باید روی شناخت ولایت باشد، بیان کرد: دشمن انقلاب اصل نظام و ولایت‌فقیه را در جنگ‌ نرم هدف قرار داده است.
به گفته استاندار خراسان رضوی، عمود خیمه نظام و ولایت توسط دشمن مورد هدف قرار داده شده و همچنین باید بدانیم که اصلاً مشروعیت حضور ما در مسئولیت‌ها با تایید رهبر است و لذا مدیریت ولایت‌فقیه در ادامه ولایت خداست.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول