اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان خواستار شد:

تسریع در اجرای مطالعات طرح مونوریل زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه دور چهارم سفر هیئت دولت به استان زنجان به زودی انجام می‌شود، گفت: طرح مطالعات مونوریل و تونل شهری باید قبل از انجام این سفر به پایان برسد.

تسریع در اجرای مطالعات طرح مونوریل زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد عینی‌فرد در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه طرح مطالعات ترافیکی و مونوریل شهر زنجان در دست انجام است، اظهار داشت: این مطالعات باید به پایان برسد تا طرح مورد نظر برای تصویب و دریافت اعتبارات مورد نیاز به هنگام سفر هیئت دولت ارائه و اعتبارات مورد نیاز جذب شود.
وی با اشاره به اینکه وضعیت جوی سال جاری استان زنجان اجازه انجام کارهای عمرانی را داده است، افزود: حوزه معاونت عمرانی باید در راستای انجام وظایف خود گام‌هایی را بردارد تا پروژه‌های تعریف شده در موعد مقرر به پایان برسد.
رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به پیگیری‌های لازم از سوی معاون شهرسازی شهردار زنجان برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها تصریح کرد: شورای شهر زنجان هم پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام داده و در آینده هم انجام می‌دهد.
وی از تعیین تکلیف راست‌ گردها با توجه به حل شدن موضوع آن در کمیسیون ماده پنج خبر داد.
در ادامه این جلسه نایب رئیس شورای شهر زنجان اقدام به طرح مصوبات کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورا کرد که چند مصوبه از جمله تامین هزینه عمل قلب یکی از کارکنان شهرداری و پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای یک دانشجو به تصویب رسید.
همچنین رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و خدمات شهری نیز اقدام به طرح چند مصوبه کرد که یکی از آنها درخواست حذف تشریفات برای انجام مطالعات تونل شهری را برای یک شرکت بود که به تصویب نرسید.
امامعلی دادخواه همچنین یک مصوبه دیگر از کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و خدمات شهری را مطرح کرد که بر اساس آن شهرداری در قبال صرف نظر کردن شرکت توانیر از مبلغ زمین برای عریض کردن خیابان اقدام به کشیدن دیوار برای این شرکت می‌کرد، که این مصوبه پس از بحث‌های فراوان به تصویب رسید.
مسعود رضا خوشنام، عضو شورای شهر زنجان در پی مطرح شدن مصوبه انتقال پادگان از داخل شهر به خارج از شهر، از فرمانده تیپ دو زرهی استان زنجان و همچنین استانداری برای حل مشکل انتقال پادگان درخواست مساعدت کرد.
وی تاکید کرد: انتقال پادگان به خارج از شهر موافقت چندین سال پیش مقام معظم رهبری را دارد.
عضو شورای شهر زنجان اضافه کرد: انتقال پادگان موجبات آسایش ترافیکی را برای ساکنان چهار شهرک و همچنین مراکز تفریحی شهر فراهم می‌کند.
وی همچنین کنترل هواپیمای جاسوسی پهپاد از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) را بیانگر توان نظامی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای، پاسخی دندان شکن و قاطع به همه توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.
خوشنام با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف باعث پویایی جامعه در زمینه‌های مختلف می‌شود.
 نایب رئیس شورای شهر زنجان در این جلسه تاکید کرد: دیوار کشی شرکت توانیر مصوبه شورای شهر زنجان را دارد و چون حل مسائل انتقال پادگان زمان‌بر است باید نسبت به دیوار کشی محوطه این شرکت اقدام شود.
دیگر عضو شورای شهر زنجان در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر شبیخون، تهاجم و ناتو فرهنگی دشمنان نظام اسلامی یادآورشد: امروز دشمنان نظام فعالیت‌های متعددی برای انحراف جوانان در جامعه آغاز کرده‌اند.
فریدون اصفهانیان با اشاره به وجود شرکت‌های بزرگ و مراکز صنعتی در استان زنجان تصریح کرد: هنوز اعتبار قابل توجهی برای ورزش این استان تخصیص نیافته است، از این رو اهتمام متولیان دستگاه‌های مختلف برای حمایت از ورزش در استان زنجان ضروری است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم حمایت شورای اسلامی شهر زنجان از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی گفت: هزینه برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی باعث دوری جوانان از آسیب‌های اجتماعی مختلف می‌شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول